این ۱۰ شغل تا ۱۴۱۱ بیشترین متقاضی را دارند

مدرک دانشگاهی می تواند با افزایش علم و دانش، درآمد و دسترسی به فرصت های کاری مختلف در مسیر سریع موفقیت در بازار کار را ایجاد کند اما تحصیلات عالی یک سرمایه گذاری گران است که با شرایط اقتصادی حاکم بر ایران و جهان برای بسیاری غیرقابل دسترس است و در سالهای آینده بیشتر هم خارج از دسترس خواهد شد.

این ۱۰ شغل تا ۱۴۱۱ بیشترین متقاضی را دارند

بر اساس تجزیه و تحلیل کارشناسان جهانی، طی ۱۰ سال گذشته، هزینه های تحصیل دانشگاهی حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است و بدهی دانشجویان و خانواده های آنان در کنار این افزایش هزینه های تحصیل ، نیز به شدت افزایش یافته است.

و اما طیف وسیعی از مشاغل وجود دارند که نیازی به مدرک لیسانس ندارند و جالب است که بدانید این مشاغل طی ده سال آینده تقاضای بالایی را خواهد داشت.

شاید باور نکنید ولی کارشناسان می گویند که در ده سال آینده ،تکنیسین سرویس توربین بادی. نصب کننده پنل های خورشیدی. دستیار کار درمانی. دستیار فیزیولوژیست.پرستار منزل.ماساژور.برنامه نویس ابزار کنترل عددی کامپیوتر. دستیاران فیزیولوژی. متخصص رصد و پیشگیری آتش سوزی جنگل ها. معلمان خودسازی در جهان سریعترین رشد شغلی را خواهند داشت و البته تقاضای متخصصان این شغل در جهان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها