تزئین دیوار ویلاهای لاکچری با گرین وال مصنوعی

امروزه بیشتر شرکت های طراحی فضای سبز و دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی از ایده های نو برای تزئین فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده می کنند. دیوارها یکی از مهمترین بخش ساختمان ها هستند که می توانند در طراحی نما مورد توجه قرار بگیرند. انواع دیوارپوش ها در طرح های متنوع […]

تزئین دیوار ویلاهای لاکچری با گرین وال مصنوعی

امروزه بیشتر شرکت های طراحی فضای سبز و دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی از ایده های نو برای تزئین فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده می کنند. دیوارها یکی از مهمترین بخش ساختمان ها هستند که می توانند در طراحی نما مورد توجه قرار بگیرند. انواع دیوارپوش ها در طرح های متنوع وجود دارند که می توانید برای تزئین دیوار استفاده کنید. یکی از بهترین انواع دیوارپوش ها که امروزه خیلی مورد استفاده قرار می گیرند، دیوار سبز یا گرین وال مصنوعی است.

گرین وال مصنوعی چیست

گرین وال مصنوعی

گرین وال یا دیوار سبز در واقع نوعی پوشش گیاهی است که بر روی سطوح عمودی در فضای داخلی یا نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شوند. اما به دلیل هزینه های کاشت و نگهداری گیاهان طبیعی و محدودیت هایی که وجود دارد، شرکت هایی که در زمینه طراحی فضای سبز و محوطه سازی فعالیت دارند از گرین وال مصنوعی بجای گیاهان طبیعی استفاده می کنند.

گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی در واقع گیاهان و گل های غیرطبیعی هستند که در انواع و رنگ های متنوع تولید می شوند. نصب آسان و ارزان قیمت بودن از مهم ترین دلایل استفاده از گرین وال های مصنوعی است.

این محصول به راحتی نصب شده و هر زمان که بخواهید می توانید پنل های گرین وال را از هم جدا کرده و در فضای دیگری دوباره نصب کنید.

ایده هایی برای استفاده از گرین وال مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی

از گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی و پوشش دیوارها و سطوح عمودی خارجی ساختمان ها استفاده کنید. در ادامه به برخی از بهترین ایده ها برای تزئین فضای داخلی و خارجی ساختمان با گرین وال مصنوعی می پردازیم.

نصب گرین وال مصنوعی در لابی هتل

لابی هتل ها مهمترین بخش از هر هتل می باشد که می تواند نظر مسافرین را به خود جلب کند. زمانی که هتل شما لابی شیک و لاکچری داشته باشد قطعاً می توانید مسافران بیشتری را برای حداقل یک شب اقامت در هتل جذب کنید.

می توانید یک استند عمودی در گوشه ای از لابی هتل قرار دهید که با استفاده از گرین وال مصنوعی تزئین شده است. همچنین می توانید در وسط لابی یک فضای شیشه ای شیک و لاکچری بسازید و درون آن را با پنل های دیوار سبز مصنوعی تزئین کنید. انواع گل ها، گیاهان و بوته های مصنوعی وجود دارند که می توانید از آنها برای تزئین فضای لابی هتل استفاده کنید و به این صورت مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

استفاده از دیوار سبز مصنوعی به عنوان دیوار پوش

اگر از نمای سرد و بی روح دیوارهای خانه یا محل کار خود خسته شده اید می توانید از پنل های دیوار سبز مصنوعی به عنوان دیوار پوش استفاده کنید. اکثر ویلاهای لاکچری در تهران و شمال کشور از دیوار سبز مصنوعی برای پوشش و تزئین دیوارهای شان استفاده می کنند. ارزان قیمت بودن و نصب سریع و راحت از جمله مزایای گرین وال های مصنوعی است.

استفاده از گرین وال مصنوعی برای پوشش بالکن

فنس چمن مصنوعی

علاوه بر اینکه می توانید از گرین وال مصنوعی به عنوان پوششی برای دیوارهای تراس یا بالکن خود استفاده کنید، می توانید نرده های بالکن را نیز با دیوار سبز مصنوعی یا فنس چمن مصنوعی پوشش دهید. برای گوشه ها از گرین وال های طرح گل استفاده کنید و کف بالکن را با چمن مصنوعی بپوشانید.

قیمت گرین وال مصنوعی

همانطور که گفته شد گرین وال مصنوعی بسیار ارزان قیمت است. شما می توانید با قیمت حدود ۳۰ هزار یک پنل دیوار سبز مصنوعی را خریدار کنید. شرکت های زیادی از جمله شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) در زمینه فروش گرین وال و دیوار سبز مصنوعی فعالیت دارند. قیمت گرین وال مصنوعی در این شرکت از حدود ۳۰ هزار تومان شروع می شود و تنوع محصولات بسیار خوبی نیز دارد. برای خرید گرین وال مصنوعی می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و دیوار سبز مصنوعی مورد نظرتان را بصورت آنلاین خریداری کنید. donyayechaman.com

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها