خرید درب اتوماتیک شیشه ای ارزان دُر

بسیاری از افراد و مشاغل به دنبال پیدا کردن یک درب مناسب برای ساختمانها و یا فروشگاه خود میباشند. اگر شما هم به دنبال یک در مناسب هستید، درب اتوماتیک شیشه ای بهترین گزینه برای شما است.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای ارزان دُر

درب اتوماتیک شیشه‎ای علاوه بر اینکه از امنیت بسیار بالایی برخورددار است، باعث زیباتر شدن جلوه و نمای ساختمان و یا فروشگاه‎تان میشود.

یکی از بهترین شرکت‎های توزیع درب اتوماتیک ارزان در میباشد، که شما میتوانید با مناسب‎ترین قیمت اقدام به خرید درب اتوماتیک شیشه ‎ای برای مکان مورد نظر خود کنید.

امروزه بسیاری از سازمان‎ها، ارگان‎ها، بیمارستان‎ها، ادارات، بانک‎ها و غیره، از درب اتوماتیک شیشه ‎ای استفاده میکنند، استفاده از این نوع درب به همینجا ختم نمیشود.

از آنجایی یکی از بزرگ‎ترین مزایای این نوع از درب، زیبایی و جلوه بسیار خاص آن میباشد، بسیاری از نمایشگاه‎ها، شرکت‎های خصوصی و حتی اکثر ویلا‎های مجلل از درب اتوماتیک شیشه ای ارزان دُر استفاده میکنند.

از دیگر مزایای این نوع از درب، تاثیر بسیار زیاد آن در رعایت بهداشت میباشد، به طوری که درب‎های قدیمی باید به کمک دست باز و بسته شوند و چون ممکن است انجام مداوم این عمل در یک محل، بهداشتی به نظر نرسد.

بنابراین استفاده از در اتوماتیک شیشه ‎ای میتواند تاثیر بسیار زیادی در رعایت بهداشت جمعی داشته باشد.

به همین دلیل است که امروزه تقریبا تمامی فستفود‎ها و مراکز غذایی از در اتوماتیک شیشه‎ای استفاده میکنند، زیرا در صنعت غذا رعایت بهداشت حرف اول و آخر را میزند.

یکی دیگر از مزایای درب اتوماتیک شیشه ‎ای، استفاده بسیار آسان از آن در هنگام رفت و آمد میباشد. این درب با استفاده از حسگرهای بسیار قوی مادون قرمز، رفت و آمد را به خوبی تشخیص میدهد و در این هنگام بخش شیشه ای آن باز میشود.

اگر شما قصد دارید که برای ساختمان و یا فروشگاه خود اقدام به خرید درب شیشه ‎ای اتوماتیک کنید، باید آگاه باشید که تنها از مراکز بسیار معتبر اقدام به خرید کنید.

ارزان دُر یکی از بهترین و قدیمی‎ترین شرکت‎ها در زمینه فروش انواع درب اتوماتیک میباشد، که توانسته است با ارائه مناسب‎ترین قیمت به اولین انتخاب برای خرید درب اتوماتیک تبدیل شوند.

ممکن است شما صاحب فروشگاه و یا مدیر یک سازمان و ارگان باشید که روزانه تعداد بسیار زیادی مراجعین و یا مشتری دارید، تنها تصور کنید که اگر از درب معمولی برای ارگان و یا فروشگاه خود استفاده کنید چه ازدحامی پشت درهای شما رخ میدهد.

بنابراین اگر میخواهید که ازدحام پشت درهای شما صدای مشتریان و مراجعین شما را درنیاورد، از درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان خود استفاده کنید.

مزایای درب اتوماتیک شیشه‎ ای

بارزترین مزیت درب شیشه اتوماتیک که در اولین نگاه متوجه آن میشوید، زیبایی و جلوه مدرن آن میباشد، به همین دلیل اغلب تمامی فروشگاه‎های معتبر از درب شیشه اتوماتیک استفاده میکنند.

از مزایای دیگر این نوع در، که از دید بسیاری از افراد مهم‎ترین مزیت آن میباشد، باز و بسته شدن درب اتوماتیک با ایجاد کمترین سر و صدای ممکن است.

فرض کنید که شما صاحب و یا مدیر یک فروشگاه زنجیره‎ای و یا یک ارگان بسیار مهم و رسمی میباشید. طبیعتا این نمونه از فروشگاه‎‏ها و ارگان‎ها مشتری و مراجعین بسیار زیای دارند. آیا در این صورت باز و بسته شدن زیاد یک در معمولی آزار‎دهنده نیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای نه تنها خیال شما، بلکه حتی خیال مشتریان شما را راحت میکند، چرا که رفت و آمد مشتریان شما بسیار راحت‎تر میشود و این از ویژگی‎های درب اتوماتیک شیشه ای است.

اغلب افراد تصور میکنند، از آنجایی که این نمونه از درب‎ها با برق کار میکنند، در زمان قطعی برق دیگر کارایی ندارند!

اما سخت در اشتباهید، تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه‎ای دارای یک باتری بک آپ میباشند که در صورت قطعی برق، باتری انرژی مورد نیاز درب را تامین کند.

بسیاری از مراکز فروش درب اتوماتیک شیشه‎ای هستند که درب آن‎ها فاقد باتری بک آپ میباشد، به همین دلیل سعی کنید که اگر قصد دارید اقدام به خرید درب اتوماتیک کنید، حتما پیش از هر اقدام از صحت و اصالت فروشگاه مورد نظر خود آگاه شوید.

فروشگاه ارزان در یکی از باتجربه‎ترین و بهترین شرکت‎های فروش درب اتوماتیک در ایران میباشد، که توانسته است با ارائه بهترین خدمات، به انتخاب اول هر فروشگاهی برای خرید درب اتوماتیک شیشه‎ای تبدیل شود.

علاوه بر این از آنجایی که برای رفت و آمد از این درها نیازی به باز و بستن آن‎ها به طور دستی نیست، گزینه‎ای عالی برای آسایشگاه‎ها و رفت و آمد افراد مسن و معلول میباشد.

در مقایسه درب اتوماتیک شیشه‎ای با انواع دیگر درهای لولایی و مکانیکی، این نوع درب‎ها دیرتر مستهلک میشوند، همچنین درب‎های اتوماتیک از امنیت بسیار بالاتری برخوردار میباشند چرا که شما میتوانید از درب اتوماتیک شیشه‎ای با قابلیت خروج اضطراری و ضد حریق و آتش سوزی استفاده کنید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ‎ای

انواع مختلفی از درب اتوماتیک شیشه‎ای وجود دارد که شما میتوانید با توحه به نیاز خود از آن‎ها در اماکن مختلف استفاده کنید. برای آشنایی کامل و آموزش های درب های اتوماتیک شیشه ای، کافیست به وبلاگ ارزان دُر مراجعه کنید.

  • درب اتوماتیک شیشه ‎ای کشویی

یکی از متداول‎ترین درب‎های اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه‎ای کشویی یا اسلایدی است. عملکرد این در بسیار ساده است و بر روی یک خط مستقیم حرکت میکند.

این درب قابلیت بازشوی دو طرفه و یک طرفه دارد و شما میتوانید آن را بر حسب نیاز خود یک طرفه و یا دو طرفه تنظیم کنید.

از درب اتوماتیک شیشه‎ای اسلایدی بیشتر در بیمارستان‎ها، بانک‎ها و ادارات استفاده میشود.

  • درب اتوماتیک شیشه‎ ای گردان

این نوع از در شبیه به درهای گردان قدیمی کار میکند، اما بزرگترین مزیت آن این است که شما برای تردد نیازی به استفاده از دست خود برای هل دادن در ندارید.

در واقع درب اتوماتیک شیشه‎ای گردان دارای یک موتور کوچک است، و همچنین این در با استفاده از سنسور دستگاه به راحتی امکان تشخیص وزن و حرکت را دارد.

یکی دیگر از مزایای این درب، صرفه جویی بسیار زیاد آن در مصرف انرژی میباشد، زیرا این در فقط زمانی باز میشود که نیاز به تردد باشد.

به همین دلیل استفاده از درب اتوماتیک شیشه‎ای گردان برای اماکنی که تردد در آن مکان زیاد میباشد، گزینه‎ای بسیار مناسب است.

  • درب اتوماتیک شیشه ‎ای تاشو

این نوع از درب که به عنوان درب آکاردئونی هم شناخته میشود، درست به مانند درب اتوبوس‎های قدیمی کار میکند، به این صورت که درب از طول تا شده و به روی خودش جمع میشود.

درب اتوماتیک شیشه‎ای تاشو بیشتر در راهرو‎ها و مکان‎هایی که دارای عرض کمتری میباشند، مورد استفاده قرار میگیرد.

به علاوه از آنجایی که شما با به گارگیری این درب از حداکثر فضای رفت و آمد استفاده میکنید، درب اتوماتیک شیشه‎ای تاشو بهترین درب برای خروجی اضطراری میباشد.

  • درب اتوماتیک شیشه ‎ای لولایی

این نوع درب یکی از ارزان‎ترین نوع درب اتوماتیک به شمار میرود، که شما میتوانید از این نوع درب برای ساختمان‎ها استفاده کنید.

درب اتوماتیک شیشه‎ای لولایی قابلیت باز شدن به دو طرف را دارد، که برای باز و بسته شدن نیاز به هدایت افراد به سمت ورودی و خروجی است.

  • درب اتوماتیک شیشه ‎ای تلسکوپی

نحوه عملکرد این نوع درب با درب اتوماتیک شیشه‎ای کشویی همانند است، اما با این تفاوت که در درب اتوماتیک شیشه‎ای تلسکوپی لت‎ها بیشتر روی هم جمع میشوند.

در نتیجه این درب برای مکان‎هایی که فضای کمتری برای تردد دارند، بسیار مناسب است. در اکثر فرودگاه‎ها، هتل‎ها و غیره، از این نمونه درب اتوماتیک استفاده میشود.

ارزان در ارائه کننده و تامین کننده انواع درب اتوماتیک شیشه‎ای با بهترین کیفیت و مناسب‎ترین قیمت میباشد، که شما میتوانید اقدام به تهیه درب اتوماتیک مورد نیاز خود کنید.

پایگاه خبری تیترکوتاه : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی و رپورتاژ آگهی ها ، لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها