زمان آغاز ثبت نام سرویس دانش آموزان / قیمت سرویس ها به چه صورت خواهد بود؟

ثبت نام اینترنتی سرویس مدارس از اول خرداد آغاز می‌شود.

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، اعلام کرد که از این پس قراردادهای سرویس مدارس به طور مستقیم بین تاکسیرانی و خانواده‌ها منعقد خواهد شد و مدارس نقشی در این فرآیند نخواهند داشت.

ضامنی افزود: ثبت درخواست والدین برای درخواست سرویس از طریق سامانه پایش ناوگان دانش آموزی "سپند" به نشانی irtusepand.ir انجام می‌شود. مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: هزینه سرویس هر شهر را شورای اسلامی آن شهر مشخص می‌کند.

وی گفت: شورای شهر برای شهرداری‌ها یک زمانی مقرر کرده است که قیمت سرویس مدارس را تعیین و در سامانه irtusepand.ir بارگذاری کنند.

وی اضافه کرد: والدین دانش آموزان حتما در بسترسامانه پایش ناوگان دانش آموزی "سپند" ثبت درخواست کنند. به گفته مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، آن دسته از والدینی که این فرایند را انجام ندهند، اول مهر برای سرویس مدرسه با مشکل مواجه خواهند شد، به همین علت والدین دانش آموزان باید در سامانه irtusepand.ir ثبت درخواست کنند. وی گفت: والدین می‌توانند در این سامانه یک بخش اختصاصی ایجاد و درخواست خود را به تعداد دانش آموزان ثبت کنند.

ضامنی همچنین درباره دانش آموزانی که هنوز مدرسه محل تحصیل شان مشخص نیست نیز گفت: این دسته از والدین باید در سامانه ثبت درخواست اولیه را انجام دهند و منطقه را مشخص کنند و تا پایان خرداد این فرصت را دارند تا درخواست خود را نهایی کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر