هشدار به تهرانی ها / سیل در راه است؟ + فیلم

رئیس مرکز عملیات سازمان پیشگیری و مدریت بحران تهران از آماده باش تمام ارگان‌های امدادگر پایتخت برای بارندگی و سیل احتمالی خبر داد.

نیروهای امدادی پایتخت در حالت آماده‌باش برای مقابله با سیل احتمالی هستند. 

قود جانی رئیس مرکز عملیات سازمان پیشگیری و مدریت بحران تهران در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی تشدید فعالیت سامانه بارشی با تاکید بر هشدار سطح نارنجی صادر شده  از امروز  آغاز و تا پنجشنبه  ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام هشدار درخصوص این سامانه بارشی به مردم استان به ویژه ساکنان نیمه شمالی و مناطق غربی مبنی بر احتمال جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها تاکید کرد: شهروندان عزیز از تردد و اتراق در حاشیه مسیل‌ها خودداری و از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

رئیس مرکز عملیات سازمان پیشگیری و مدریت بحران تهران تردد در مسیر‌های کوهستانی را مخاطره آمیز اعلام کرد و گفت: ضروری است که رانندگان در تردد از این مسیر‌ها با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال ریزش سنگ از ارتفاعات و سقوط بهمن از قله‌ها، احتیاط لازم را داشته باشند.

وی در ادامه داد: احتمال خسارت به سازه‌های موقت و تجهیزات موجود در نقاط مرتفع، مانند برج‌ها و دکل‌ها وجود دارد.

قود جانی به مهار سازه‌های موقت و تجهیزات موجود در نقاط مرتفع نیز اشاره کرد و گفت: پاک سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها در دستور کار عوامل مرتبط باشد و دستگاه‌های اجرایی و امدادی در آماده باش کامل قرار بگیرند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر