اطلاع جدید دانشگاه فرهنگیان برای این گروه از معلمان

فردا مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجومعلمان به پایان می‌رسد.

اطلاع جدید دانشگاه فرهنگیان برای این گروه از معلمان

 

 

‌دانشجویان طبق بخشنامه ابلاغی باید درخواست انتقالی یا میهمانی خود را در سامانه ثبت کنند.

‌دانشجومعلمان متقاضی میهمانی و انتقال (تمدید/جدید) باید طبق جدول زمانی زیر، با اطلاع کامل از شرایط پردیس/واحد تابعه مقصد (رشته، سال ورود، خوابگاه، وضعیت تردد و ...) و براساس مفاد و ضوابط مندرج در شیوه‌نامه میهمانی نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود در سامانه جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

انتقال-دانشججو-معلم

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده است با توجه به این که بررسی تقاضای میهمانی و انتقال دانشجومعلمان، صرفاً از طریق ثبت در سامانه گلستان خواهد بود، بدیهی است به درخواست‌های اعلام‌شده خارج از سامانه و زمان اعلام‌شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد. با توجه به اینکه میهمانی به‌منظور ساماندهی و تسهیل در امور آموزشی و تحصیلی دانشجومعلمان مشمول شیوه‌نامه است، در بررسی درخواست‌ها رعایت ضوابط آموزشی (وجود رشته سال ورودی و امکان ارائه دروس در مقصد) الزامی است و در صورت فقدان واحدهای درسی ‌یا نبود رشته سال ورود، امکان بررسی درخواست میهمانی وجود ندارد.

تصمیم‌گیری درباره موافقت یا عدم موافقت با میهمانی فردی دانشجومعلمان با رعایت موارد مندرج در شیوه‌نامه، در کارگروه میهمانی و انتقال پردیس مبدا/مقصد صورت می‌پذیرد و صرف تقاضای دانشجومعلم، حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.

درباره درخواست‌های میهمانی گروهی، پس از بررسی و اعلام نظر کارگروه میهمانی و انتقال پردیس مبدأ و مقصد، در کمیته نظارت بر میهمانی و انتقال سازمان مرکزی تصمیم‌گیری خواهد شد.

تغییر در محل تحصیل دانشجومعلم، هیچ‌گونه تأثیری در محل خدمت وی ندارد و کاملاً تابع قوانین و مقررات وزارت آموزش‌و پرورش خواهد بود. به‌منظور رعایت سرعت، دقت و سهولت در دسترسی، تمامی مراحل ثبت، رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست‌های میهمانی از طریق سامانه گلستان (قسمت پیشخوان خدمت) توسط استان‌های مبدا و مقصد انجام می‌شود.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر