حساب معلمان حق‌ التدریس شارژ شد

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس و تثبیت کرونا تا اسفند سال گذشته انجام شده و اکنون به روز هستیم.

حساب معلمان حق‌ التدریس شارژ شد

علی فرهادی امروزدرباره بودجه اعلام شده برای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بودجه امسال تا حدودی متناسب بسته شده است و امیدوارم براساس پیش‌بینی‌هایی که کردیم به موقع تخصیص یابد.

وی افزود: اگر به موقع تخصیص یابد و دیر نشود و هر ماه بتوانیم یک دوازدهم را دریافت کنیم و به نوعی متناسب توزیع شود، مشکلی ایجاد نمی‌شود. مشکل از جایی آغاز می‌شود که دیر تخصیص داده شود.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: این وزارتخانه نهادی است که با کیفیت کار می‌کند و هرقدر بودجه به آن اختصاص یابد، با افزایش کیفیت بودجه را مصرف می‌کند به عنوان مثال اگر بودجه بیشتری برای ساخت مدرسه داشته باشیم، تراکم کلاس پایین می‌آید و کیفیت آموزش افزایش می‌یابد.

فرهادی عنوان کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی تا حدودی بودجه امسال متناسب بسته شده و همچنین قرار است که سازمان برنامه و بودجه ۱۰ درصد بیشتری را که آخرسال توزیع می‌کنند، بین سال به ما تقسیم کنند و هر ماه این بودجه را ما داشته باشیم.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر