خرید مسکن | بازار مسکن

آخرین قیمت آپارتمان در منطقه لوکس تهران / خرید این خانه در پایتخت ۷۴ میلیارد آب می خورد + جدول قیمت

در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های منطقه فرمانیه تهران را مشاهده می کنید.

آخرین قیمت آپارتمان در منطقه لوکس تهران / خرید این خانه در پایتخت ۷۴ میلیارد آب می خورد + جدول قیمت

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

فرمانیه منطقه‌ای مرفه‌نشین در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.

اگر خواستار خرید خانه و سکونت در محله فرمانیه هستید، ما در این گزارش محله فرمانیه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اگر به دنبال واحدی نوساز در محدوده فرمانیه تهران هستید آپارتمانی ۱۸۵ متری با ۳ اتاق خواب را می‌توانید با بودجه‌ای معادل ۴۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با زیربنای ۲۰۰ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۵ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان معامله شده است.

برای خرید آپارتمان ۳ خوابه دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۲۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این محدوده را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۱۶۱ متری با ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۱۶ سال را با سرمایه‌ای معادل ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در محدوده فرمانیه با متراژ ۲۷۵ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز‌های گذشته معادل ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد آپارتمان ۱۳ ساله دیگری در محدوده فرمانیه با متراژ ۱۸۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

و اگر واحدی به نسبت ارزانتر برای سکونت میخواهید می‌توانید آپارتمانی ۱۰۹ متری با ۳ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته باشد را به قیمت ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان-فرمانیه

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر