خرید بلیت اتوبوس | واردات اتوبوس

نارضایتی مسافران از افزایش زمان خرید بلیت اتوبوس / کاهش چشمگیر تعداد ناوگان اتوبوسرانی

رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت­های تعاونی مسافربری کشور گفت: تعداد ناوگان اتوبوس کشور طی یک سال گذشته به ۶ هزار دستگاه رسیده که دولت برای رفع مشکل کمبود تعداد آن را افزایش خواهد داد.

نارضایتی مسافران از افزایش زمان خرید بلیت اتوبوس / کاهش چشمگیر تعداد ناوگان اتوبوسرانی

در جوامع برخی اوقات با کاهش تعداد اتوبوس‌های برون‌شهری مواجه می‌شویم. این موضوع می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند افزایش ترافیک، کاهش دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل برای افراد باشد. علاوه بر این، کاهش تعداد اتوبوس‌های برون‌شهری ممکن است بر تعادل زیست محیطی تأثیر بگذارد زیرا افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و ایجاد ترافیک بیشتر می‌تواند زیستگاه‌ها و هوای شهرها را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین، مدیران شهری و مسئولان حمل‌ونقل باید دقت کنند تا این تصمیمات تأثیرات زیانباری روی جوامع و محیط زیست نداشته باشند.

احمد رضا عامری رئیس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی عمرانی مسافری کشور گفت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی برون شهری کشور طی یک سال گذشته از ۱۵هزار دستگاه به ۶هزار دستگاه رسیده که همین امر زمینه ساز افزایش مدت زمان انتظار مسافران برای خرید بلیت اتوبوس شده است‌.

به گفته وی درحال‌حاضر بسیاری از رانندگان ناوگان به دلیل هم خوانی نداشتن هزینه‌ها با نفر، کیلومتر و هزینه‌های لوازم و قطعات از بخش حمل‌ونقل برون شهری خارج شده و مشغول به فعالیت درسرویس کارخانجات و شرکت‌های مختلف شده است‌.

او بیان کرد: دولت قول همکاری با شرکت‌های حمل‌ونقلی برای تولید و واردات ناوگان مختلف حمل‌ونقل مسافری را داده است که امیدواریم تعداد این ناوگان به ۱۵ هزار دستگاه که همان تعداد ناوگان سال گذشته برسد تا بخشی از مشکلات در این حوزه برطرف شود.

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر