ایستگاه مترو | مترو تهران | ایام نوروز

عیدی ویژه شهردار تهران به مردم / افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در هفته آینده + فیلم

علیرضا زاکانی از افتتاح ۴ ایستگاه مترو در شنبه هفته پیش‌رو خبر داد.

حجم ویدیو: ۲.۲۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۲ دانلود ویدیو

توسعه ایستگاه‌های مترو از جمله اقدامات مهم در سیستم حمل و نقل عمومی شهری است که بهبود دسترسی شهروندان به خدمات شهری را فراهم می‌کند. ساخت ایستگاه‌های مترو نه تنها باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود، بلکه به افزایش راحتی و سرعت حرکت مسافران نیز کمک می‌کند. طراحی صحیح ایستگاه‌های مترو با امکاناتی همچون پله‌های متحرک، پلتفرم‌های استراحت مناسب و سیستم‌های اطلاعاتی مدرن می‌تواند تجربه سفر مسافران را بهبود ببخشد و بازدهی سیستم حمل و نقل عمومی شهری را افزایش دهد.

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲) با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ستادی برای موضوع گردشگری در ایام نوروز مشخص و ۱۹ مسیر برای این امر در نظر گرفته شده است که از جمله تپه‌های عباس آباد و برج میلاد است.

وی افزود: با مراکز اسکان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا ان‌شاء‌الله خدمتگزار آن‌هایی باشیم که به تهران تشریف می‌آورند و قدم بر چشم ما می‌گذارند.

شهردار تهران تاکید کرد: برای موضوع گردشگری در تهران به خصوص ایام نوروز کار جامعی صورت گرفته، ضمن آنکه فعالیت‌های نشاط انگیزی انجام شده است که بتواند موجب افزایش جلوه و کارکرد شهر تهران برای مردم و گردشگران شود.

زاکانی از افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در روز شنبه (۲۶ اسفند ماه) خبر داد و اظهارکرد: شنبه ۴ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳ ایستگاه مختص خط ۶ و یکی بخش تبادلی ایستگاه تربیت مدرس است که به صورت مشترک به خط ۶ و ۷ اختصاص دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر