بهشت زهرا | اتوبوسرانی | میدان راه آهن

خدمات شرکت اتوبوسرانی تهران به این افراد / تسهیل تردد در مسیر بهشت زهرا در پایان سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور بهشت زهرا خبر داد.

خدمات شرکت اتوبوسرانی تهران به این افراد / تسهیل تردد در مسیر بهشت زهرا در پایان سال

هفته پایانی هر سال مردم برای زیارت اهل قبور، روانه بهشت زهرا می شوند که معمولا شاهد افزایش ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا در این ایام هستیم، به همین علت بسیاری از افراد برای تردد راحتتر در این مسیرها ترجیح می دهند تا از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنند. مترو به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل آسان گزینه مناسبی به حساب می آید. حال با تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جابه جایی شهروندان در رفت و برگشت به بهشت زهرا از طریق اتوبوس های این شرکت در پنجشنبه و جمعه پایان سال فراهم شده است.

مهدی علیزاده گفت: با آمادگی کامل برای رفاه حال شهروندان از ساعت ۵:۳۰ صبح روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اسفند، خدمات حمل‌ونقلی از مبادی و میادین میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، شهرک ولیعصر، پایانه خاوران، میدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری به سمت بهشت زهرا ارائه می‌شود.وی افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت‌کنندگان به میادین اصلی و مبادی اولیه نیز اندیشیده شده است و ناوگان اعزامی تا انتقال آخرین نفر در محل برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر