محور چالوس | آزادراه تهران شمال | محدودیت ترافیکی

ممنوعیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

ممنوعیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی نقش مهمی در حفظ امنیت و تنظیم ترافیک شهری و جاده ای دارند. این محدودیت‌ها شامل محدودیت سرعت،  ممنوعیت ورود به مناطق مختلف برای خودروها با توجه به نوع و پلاک آن‌ها، استفاده از فضای شهری برای برپایی رویدادها و مانند آن می‌شود. این اقدامات به منظور کاهش تصادفات، آلودگی هوا، و زحمت وقوع ترافیک سنگین انجام می‌شود.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی آباد تا پل زنگوله و محدوده تونل کندوان گزارش شده است.

به گفته وی، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان، محور قدیم رشت-قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده ورودی شهر رودبار را شاهد هستیم.

او می‌گوید: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و آزادراه شمال - تهران (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ،آزادراه تهران - قم حدفاصل پلائین تا بهشت زهرا (س) گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، زنجان، کردستان و کرمانشاه را شاهد هستیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر