قیمت مسکن | مسکن | بازار مسکن | قیمت روز مسکن

پیشنهاد طلایی مقام مسئول برای تنظیم بازار مسکن / دولت به این پیشنهاد عمل می کند؟

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان بخش خصوصی و مردم در بخش مسکن برای تحقق شعار امسال بسیار حائز اهمیت است.

پیشنهاد طلایی مقام مسئول برای تنظیم بازار مسکن / دولت به این پیشنهاد عمل می کند؟

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

 فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه فراهم کردن فضای کسب و کار برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم  مهم‌ترین عامل برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است گفت: در همین راستا پیشنهاد می‌شود مجلس با تشکیل کارگروه مشترک با مشارکت انبوه‌سازان و بخش خصوص سیاست‌های تشویقی انگیزشی متناسب با شعار سال را برای بخش خصوصی مهیا کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت می تواند با حمایت از بخش خصوصی در قالب پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت های مالی از سازندگان بخش خصوصی و مردم زمینه را برای ورود این بخش به حوزه مسکن فراهم کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد:  دولت با رویکرد تحقق فرمان مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت‌های موجود تشکیل کارگروه مشترک با انبوه‌سازان جهت برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای برون رفت از شرایط حاکم بر اقتصاد مسکن و افزایش تولید و عرضه مسکن به‌عنوان مهم‌ترین عامل ثبات درحوزه مسکن و ساختمان هدفگذاری کند.

پور حاجت اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری دربهار ۱۴۰۳ کاملا شفاف و نور امید را برای بخش خصوصی کشور  وهمچنین استفاده از ظرفیت های مردمی روشن کرده و امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبری و با ایجاد همگرای و هم‌افزایی بین دولت و بخش خصوص اقدامات مناسب در حوزه اقتصاد و مسکن برای آبادانی ایران مهیا شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اسماعیل

    سلام اگر دولت کاری نکند امیدی ببخش خصوصی نیست مالکی می تواند زمین خود را بتعدا افراد خانواده حود مجوز ساخت وساز بگگیرد نه اینکه قطعه زمین خود را به پیمانکار بده برای سود جویی تبانی کند بیش از طرفیت ساختمان بساز با قیمت بسیاربالا عرضه کند این باعث گرانی مسکن میشود

  • ناشناس

    برای خودش شعر گفته اگر دولت توان ساخت را داشته باشد موفق است در غیر اینصورت بخش خصوصی در صدد سود خودش است

  • ..

    انشاالله

  • پور ابراهیمی

    سلام و تبریک عید امسال سال نابودی کامل تمامی صنف مشاورین املاک است و بایستی به دنبال شغل جدیدی درکسب وکار باشند ممنون

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر