تپسی به سیم آخر زد
طبق بررسیهای انجام شده و اعلام کاربران گزینه "عجله ندارم" از برنامه شرکت تاکسی اینترنتی(تپسی) حذف شده است.
تاکسیهای اینترنتی یا تاکسی آنلاین به عنوان یکی از سرویسهای حمل و نقل شهری مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع سرویس امکان سفارش تاکسی از طریق برنامههای موبایل یا وبسایت را فراهم میسازد، به کاربران این امکان را میدهد تا تاکسی را با راهنمایی نقشه آنلاین، پیدا کرده و سفارش دهند.
گزارشها و اعلام کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گزینه عجله ندارم هم از تپسی حذف شده است.
آنگونه که روابطعمومی تپسی توضیح داده این گزینه به دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.
گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینههایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که میخواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.
پیش از این با پیگیریهای سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسیهای اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفند سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما راسا ورود کردیم و قطعا از مصادیق گرانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت میکنم که شرکتهای تاکسیهای اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکتها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.
نظر شما