خرید آپارتمان در محله نیرو هوایی تهران چقدر آب می خورد؟ + جدول

داده‌های الوملک از قیمت آپارتمان در محله نیرو هوایی نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن نوساز در این محله از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا انتهای اردیبهشت روندی افزایشی داشته است. اما برای خرید خانه‌هایی با عمر متفاوت در این محله چه بودجه‌ای باید در نظر داشت؟

خرید آپارتمان در محله نیرو هوایی تهران چقدر آب می خورد؟ + جدول

خرید آپارتمان نوساز در مناطق مختلف تهران به بودجه متفاوتی نیاز دارد. در شهرهای بزرگ معمولاً قیمت آپارتمان‌ها به دلیل عرضه محدود و تقاضای بالا بسیار بالا است.

محله نیرو هوایی واقع در شرق تهران و یکی از محله‌های منطقه ۱۳ شهرداری پایتخت است.

داده‌های الوملک از بررسی قیمت مسکن نوساز در محله‌های منطقه ۱۳ نشان می‌دهد، قیمت مسکن در نیرو هوایی از متوسط بیشتری نسبت به باقی محله‌ها در این منطقه برخوردار است.

بر اساس این داده‌ها میانگین قیمت مسکن در محله نیرو هوایی، طی مقطع ۱۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بالغ بر متری ۱۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ثبت شده است. در ۱۰ روز بعدی یعنی ۲۰ تا ۳۰ فرورین میانگین قیمت مسکن در این محله روندی کاهشی داشته و ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

آغاز اردیبهشت شروعی بر افزایش قیمت مسکن در محله نیرو هوایی بوده و تا انتهای اردیبهشت متوسط قیمت خانه در این محله تا متری ۱۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رشد کرده است. اما اکنون با چه بودجه‌ای می‌توان در محله نیرو هوایی آپارتمان‌هایی با سال ساخت‌های مختلف خریداری کرد؟

نیرو هوایی از آن دسته محله‌هایی در تهران است که متقاضیان برای خرید آپارتمان در آن باید بودجه‌ای بالاتر از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشند و خرید آپارتمان‌هایی کمتر از این مبلغ به‌سختی انجام می‌شود.

اکنون برای خرید یک آپارتمان ۳۳ متری در محله نیرو هوایی که ساخت آن به سال ۱۳۹۵ بازمی‌گردد، باید دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان هزینه کرد. همچنین قیمت یک ۳۲ متری ۱۸ساله در این محله نیاز به بودجه‌ای معادل دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

بودجه سه تا چهار میلیارد تومان برای متقاضیان این امکان را فراهم‌ می‌کند تا آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط خریداری کنند. برای مثال آپارتمانی ۶۴ متری و ساخت سال ۱۳۸۴ اکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از ۹۰ متر باید حداقل بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان در نظر گرفت. بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله نیرو هوایی نشان می‌دهد برای خرید آپارتمان های نوساز نیز خریداران باید حداقل بودجه‌ای معادل چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشند.

قیمت-آپارتمان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر