خرید خانه در منطقه ۱۷ تهران به چقدر بودجه نیاز دارد؟ + جدول

طبق گزارش ها، واسطه‌گران ملکی بر این باورند که در آخرین ماه بهار تعداد فایل‌های اجاره و فروش کاهش یافته است.بازار مسکن در اوایل خردادماه مانند ماه‌های گذشته، همچنان در رکود است؛ برخی از واسطه‌گران ملکی می‌گویند تعداد فایل‌های اجاره و فروش کاهش یافته است.

خرید خانه در منطقه ۱۷ تهران به چقدر بودجه نیاز دارد؟ + جدول

قیمت مسکن در نقاط مختلف پایتخت بر اساس متراژ و امکانات موجود متفاوت است. خرید مسکن در مناطق جنوبی پایتخت به بودجه کمتری نیاز دارد.

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در منطقه ۱۷ تهران، برخی از فروشندگان نیز حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند و اغلب سازندگان ملک هستند که واحدهای آماده برای فروش دارند.

او می‌گوید تخفیف، گزینه فروشندگان نیست و به دلیل اینکه قصد تبدیل به احسن و خرید ملک دیگر دارند؛ با قیمت‌های جدید که روبه‌رو می‌شوند، حاضر به تخفیف نیستند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اینکه قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و در دستور کار قرار گرفته، به شورای مسکن استان‌ها اختیار داده که سقف اجاره‌بها را طبق این قانون تعیین و به شورای‌عالی مسکن اعلام کنند.

واحدی ۸۰ متری و نوساز در محله بلورسازی، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و واحدی در محله آذری، با ۹۳ مترمربع زیربنا و ۲ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح ۱۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری ۷ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی و طرح جوانی جمعیت در شهرهای جدید در در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در محله امامزاده حسن(ع)، واحدی ۶۳ متری و ۱۹ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و در محله گلچین، واحدی ۸۳ متری و ۳ سال ساخت، ۴ میلیارد تومان و درمحله یافت آباد، واحدی ۶۳ متری و ۵ سال ساخت، ۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

قیمت-مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر