خرید آپارتمان در محله بریانک تهران چقدر آب می خورد ؟ + جدول

در این گزارش به بررسی مشخصات و قیمت واحدهای مسکونی در محله بریانک تهران پرداخته ایم. برای خرید خانه در این محله حداقل به بودجه ای حدود ۲ میلیارد نیاز دارید.

خرید آپارتمان در محله بریانک تهران چقدر آب می خورد ؟ + جدول

خرید مسکن در محله های مرکزی تا جنوبی شهر تهران به نسبت راحت تر از خرید واحدهای مسکونی در شمال و غرب پایتخت است. البته در شرایط کنونی، کاهش معاملات مسکن در بیشتر نقاط تهران قابل لمس است.

«بریانک» محله‌ای قدیمی در جنوب غربی شهر تهران که در منطقه ۱۰ واقع شده است. این محله دسترسی خوبی به حمل‌ونقل عمومی و سایر بزرگراه‌های تهران دارد؛ از این رو مشتریان زیادی خواهان خرید مسکن در این ناحیه هستند. بنابراین، در این مطلب به بررسی قیمت مسکن در این محله محبوب و قدیمی می‌پردازیم.

با سرمایه دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله با متراژ ۴۹ متر را در بریانک خریداری کنید.

برای خرید واحدی با متراژ ۶۵ متر در بریانک با سن بنای ۱۶ سال به بودجه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد تومان نیاز دارید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۷ متر و ساخت سال ۱۴۰۰ که سه اتاق خواب دارد، به قیمت ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

واحدی ۵۱ متری در حالی که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان امروز (هشتم خرداد ۱۴۰۳) معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری با متراژ ۷۷ متر و سن بنای ۷ سال، چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر کمتر از سه میلیارد تومان بودجه دارید می‌توانید واحدی ۵۱ متری در بریانک را که هفت سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت-آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر