قیمت آپارتمان های مسکونی در جنت آباد تهران + عکس

در این گزارش مشخصات و قیمت واحدهای مسکونی در منطقه جنت آباد تهران را مشاهده می کنید.

قیمت آپارتمان های مسکونی در جنت آباد تهران + عکس

خرید مسکن در هر نقطه ار تهران چالش های خاص خود را دارد. برخی از مناطق پایتخت به دلیل امکانات ویژه ای که دارند، با قیمت های قابل توجهی به فروش می رسند.

جنت‌ آباد یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود. مشاوران املاک می‌گویند قیمت آپارتمان در این محله از متری ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و در موارد خاص تا متری ۲۱۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

جنت‌ آباد یکی از محله‌های منطقه ۵ تهران است که از بلوار سیمون بولیوار آغاز و به بلوار آیت‌الله کاشانی ختم می‌شود.

این محله به سه بخش شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود. مشاوران املاک فعال در منطقه جنت‌ آباد می‌گویند قیمت آپارتمان در این محله از متری ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی موارد تا متری ۲۱۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. با این حال متقاضیان برای خرید آپارتمان در محله جنت‌ آباد چقدر باید هزینه کنند؟

بررسی‌های میدانی از محله جنت‌ آباد حاکی از آن است که متقاضیان خرید آپارتمان در این محله باید حداقل بودجه‌ای معادل چهار میلیارد تومان در نظر داشته باشند. اکنون با بودجه چهار میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی ۴۹ متری در محدوده مرکزی جنت‌ آباد خریداری کرد.

با بودجه پنج میلیارد تومان می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از ۶۰ متر خریداری کرد. اکنون آپارتمانی ۶۵ متری و ساخت سال ۱۳۸۵ در محدوده جنت‌ آباد شمالی، پنج میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر خریداران بودجه‌ای بین پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۶ میلیارد تومان داشته باشند می‌توانند آپارتمان‌هایی با متراژ نسبتاً بالاتر خریداری کنند. در این بین اگر متقاضیان قصد خرید آپارتمان‌هایی بزرگ‌متراژ و بالای ۹۰ متر داشته باشند، لازم است بودجه‌ای با کف ۹ میلیارد تومان در اختیار داشته باشند.

همچنین برای خرید آپارتمانی با عمر نهایت یک سال باید حداقل حدود هشت میلیارد تومان بودجه در نظر داشت.

خرید-آپارتمان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر