اجاره های نجومی آپارتمان در منطقه ونک تهران + جدول

قیمت مسکن در منطقه ونک تهران هم مانند بسیاری از مناطق پر تردد دیگر پایتخت در چند سال اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. اکنون در این گزارش مشخصات و آخرین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در محله ونک را مشاهده می کنید.

اجاره های نجومی آپارتمان در منطقه ونک تهران + جدول

قیمت مسکن در برخی مناطق پایتخت به دلیل امکانات و نحوه دسترسی به سایر مناطق شهر، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ونک یکی از مناطق تهران است که از نظر امکانات مناسب برای تهیه مسکن، گزینه خوبی به حساب می آید.

اگر بودجه‌ای حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۱۸۹ متر در ونک را رهن کامل کنید.

آپارتمان دیگری با سن بنای ۱۵ سال و متراژ ۱۶۰ متر با ودیعه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۲۹ میلیون تومان قابل اجاره است.

اگر پول پیش شما ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۲۵ متری ساخت سال ۱۳۸۸ را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۴۹ میلیون تومان است.

آپارتمانی با متراژ ۶۶ متر و سن بنای ۱۵ سال، با ودیعه ۸۰۰ میلیون تومانی و کرایه ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیش و پرداخت ماهیانه ۷۵ میلیون تومان می‌توان واحدی ۱۸ ساله با متراژ ۱۷۵ متر را در ونک اجاره کرد.

اگر سرمایه‌ای حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۲۴۳ متر را در ونک رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان‌های دیگر در «ونک» جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت-آپارتمان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر