قرص لاغری | مواد مخدر

افزایش فروش این ماده مخدر به اسم داروی لاغری

طبق گزارشات جدید، مخدر آمفتامین در لباس قرص‌های لاغری در ایران فروخته می‌شود. اگرچه این قرص‌ها منجربه کاهش وزن می‌شوند اما دارای عوارض خطرناکی هم هستند.

افزایش فروش این ماده مخدر به اسم داروی لاغری

استفاده از قرص‌های لاغری به عنوان راهی برای کاهش وزن در برخی افراد ممکن است به اعتیاد منجر شود. افرادی که به صورت مداوم از این قرص‌ها استفاده می‌کنند، ممکن است به مرور زمان به وابستگی به آن‌ها دچار شوند. این مسئله می‌تواند منجر به اثرات جانبی جدی بر روی سلامت فیزیکی و روانی شود.

در گزارشی به موضوع فروش مخدر آمفتامین در لباس قرص‌های لاغری در ایران توسط برخی از عطاری‌ها اشاره کرد. ظاهراً این عطاری‌ها با سوءاستفاده از نیاز مشتریان در باب کاهش وزن، مواد مخدر آمفتامین را در داروهای لاغری خود قرار داده و با قیمت بالا می‌فروشند. این کار علی‌رغم اینکه اشتها را کم کرده و منجربه لاغری می‎شود، اما عوارض بسیار خطرناکی برای افراد نیز درپی دارد. در ادامه با جزییات مطلب همراه ما باشید.

برخی عطاری‌ها برای لاغری قرص آمفتامین را با چند داروی گیاهی مخلوط می‌کنند که به راحتی باعث کاهش وزن مشتری می‌شود اما عوارض بسیاری در پی دارد.

در این گزارش آمده است که: «گاهی مثلا برای لاغری، قرص آمفتامین را با چند داروی گیاهی مخلوط می‌کنند که به‌راحتی باعث کاهش اشتها و وزن مشتری می‌شود. البته این قسمت خوب ماجراست؛ یعنی حتی اگر کسی می‌خواهد از یک عطاری چنین قرص لاغری‌ای تهیه بکند، باید خیلی خوش‌شانس باشد که در ترکیبات آن محصول، آمفتامین استفاده شده باشد. در بسیاری موارد، ماده مخدر شیشه را جوشانده و در آن محصول دست‌ساز استفاده می‌کنند که بی‌شک خطرات زیادی برای مصرف‌کننده به همراه خواهد داشت».

منبع: اعتماد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها