گزارش تیترکوتاه از پنجمین جلسه بررسی صلاحیت کابینه دولت چهاردهم؛

صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری بررسی شد

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور نمایندگان مردم و اعضای کابینه پیشنهادی در حال برگزاری است.

صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری بررسی شد

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح دوشنبه آغاز شد.

در چهار جلسه پیشین نمایندگان ملت، صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شده است.

در جلسه پنجم، برنامه‌ها و صلاحیت محمدرضا نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

مخالفان وزیر پیشنهادی دادگستری

«رحیمی» برنامه‌ای برای اجرای برخی مواد قانونی ندارد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان این‌که وزیر پیشنهادی دادگستری درباره اجرای برخی از مواد قانون برنامه هفتم توسعه برنامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده است، گفت که قوه قضاییه گزارشی به مجلس دهد که تاکنون چند لایحه قضایی ارائه کرده و چرا اساسا فقط مجلس شورای اسلامی باید طرح ارائه دهد.

 درد ما تحریم نیست بلکه سوء مدیریت‌ و بی‌توجهی‌ها است

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری اظهارکرد: آقای دکتر عارف! اگر به مدیریت و توانمندی شما ایمان نداشتم درد مردم را امروز و اینجا بیان نمی‌کردم. درد ما تحریم نیست که ابزار خباثت دشمن است، بلکه درد ما سو مدیریت‌ها و بی‌توجهی‌ها است که مشکلات مردم را بیشتر می‌کند.

وزیر پیشنهادی دادگستری مشکلات اداره ثبت اسناد را حل کند

فرهاد شهرکی گفت: از آقای رحیمی خواهش می‌کنم همان طور که در مجلس گذشته در ادارات ثبت اسناد مشکلاتی وجود داشت برای جدا‌سازی این بخش گام‌های مهمی را بردارید.

موافقان وزیر پیشنهادی دادگستری

آقای رحیمی! اوضاع زندان‌ها خوب نیست

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: آقای رحیمی! اوضاع زندان‌ها هم از حیث تراکم و هم از حیث کیفیت ارائه خدمات و مشکلاتی که است خوب نیست .

«رحیمی» مراتب مدیریتی را آسانسوری طی نکرده است

فتح‌الله توسلی با طرح این پرسش که ما از وزیر چه می‌خواهیم؟ گفت: ما وزیری آشنا به مسئولیت و وظایف دستگاه خود می‌خواهیم که پله به پله و نه آسانسوری بالا آمده باشد که آقای رحیمی دارای چنین شرایطی است.

سازمان تعزیرات نظارت کافی بر بازار ندارد

محمدرضا صباغیان با انتقاد از عملکرد سازمان تعزیرات گفت که سازمان تعزیرات نظارت کافی بر بازار ندارد و با متخلفان برخورد نمی‌شود که انتظار می‌رود وزیر پیشنهادی دادگستری این رویه را اصلاح کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر