در گفتگو با رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران مطرح شد؛

صعود نامحسوس قیمت طلا در بازار امروز / هر گرم طلای ۱۸ عیار چند؟

نادر بذرافشان از افزایش نسبی قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی خبر داد.

صعود نامحسوس قیمت طلا در بازار امروز / هر گرم طلای ۱۸ عیار چند؟

قیمت طلا و سکه به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با تیتر کوتاه در خصوص وضعیت بازار امروز طلا و سکه توضیح داد: امروز شاهد افزایش ۱۶ دلاری انس جهانی طلا بودیم که در حال حاضر ۲۳۰۰ دلار است. در بازارهای داخلی طلا نیز قیمت‌ها تا حدودی روند افزایشی داشتند. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۱ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید.

نادر-بذرافشان

وی در رابطه با آخرین وضعیت قیمت سکه در بازار بیان کرد: در بازار سکه همچنین، سکه طرح جدید، صد هزار تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و همینطور سکه طرح قدیم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. نیم سکه و ربع سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش به ترتیب به ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیدند. سکه یک گرمی بانک مرکزی همچنین ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. از طرفی حباب سکه تغییری نداشت و در ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ثابت ماند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر