روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۳۸

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پوسترها را از دست ندهید / رونمایی از دیوار افتخار برای نخستین بار

تا کنون ۱۴۱ پوستر از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، همدان، کرمان، گلستان، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، قزوین و سیستان بلوچستان به دبیرخانه ارسال شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پوسترها را از دست ندهید / رونمایی از دیوار افتخار برای نخستین بار

به گزارش دبیرخانه جشنواره پوسترهای نمایشگاهی، مهلت ارسال پوسترهای ملی و بین المللی مربوط به رویدادهای ۵ سال اخیر، در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ پس از ۳ ماه فعالیت مداوم به پایان خواهد رسید.

علاقه مندانی که به هر دلیل تاکنون موفق به ارسال آثار خود نشدند، می توانند حداکثر تا پایان هفته (جمعه) نسبت به حضور در مسابقه اقدام کنند. این تاریخ با توجه به قعطی شدن زمان داوری آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

آمارهای فعلی نشان می دهد که تا کنون ۱۴۱ پوستر از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، همدان، کرمان، گلستان، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، قزوین و سیستان بلوچستان به دبیرخانه ارسال شده است. از نظر سطح مشارکت و تعداد پوسترهای راه یافته به بخش رقابت، رشد بیش از ۹۰ درصدی نسبت به دوره دوم جشنواره را در سال ۱۳۹۷ شاهد هستیم.

جایزه نقدی و تندیس ویژه جشنواره به نفرات اول تا سوم خواهد رسید. همچنین، برای هفت نفر دیگر تندیس و لوح تقدیر در نظر گرفته شده است.

اطلاعات و سوابق مربوط به داوران دوره سوم نیز در لینک های زیر قابل مطالعه است:

داود یاراحمدی - رئیس گروه داوران

عبدالکریم جلالی - عضو گروه داوری

هومن مشایخی - عضو گروه داوری

اعظم ارجح - عضو گروه داوری

یاسر باوقار -عضو گروه داوری

در رویداد امسال همچنین، برای اولین بار آثار مروبط به یکی از شرکت های برگزارکننده قدیمی که از دهه هفتاد به یادگار مانده، در قالب دیوار افتخار به نمایش درخواهند آمد.

سومین جشنواره پوسترهای نمایشگاهی همزمان با نمایشگاه صنعت نمایشگاهی از ۳ تا ۶ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها