بسکتبال بانوان گرگان جزو مدعیان اصلی در لیگ امسال

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: نتایج لیگ بسکتبال امسال واقعی‌تر خواهد بود.

بسکتبال بانوان گرگان جزو مدعیان اصلی در لیگ امسال

نیکا بیک لی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: دهمین روزی است که در خدمت بازیکنان تیم هستیم و تمرینات را به صورت گروهی ادامه می‌دهیم. با توجه به حرفه ای بودن باشگاه شهرداری، خواست مردم و پتانسیلی که این استان دارد خوشبختانه شاهد تیمداری این باشگاه در حوزه زنان هستیم. به نظرم اتفاق بسیار خوبی است تیم آقایان گرگان چند سالی است که همواره به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ حضور دارد و بارها روی سکو قرار گرفته است، امیدوارم ما هم بتوانیم روی سکو برویم. فعلا تیم خوبی داریم، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و بومی یک تیم هماهنگ و با انگیزه را به وجود آورده است که تلاش می‌کند جزو مدعیان اصلی در لیگ امسال باشد.

وی در مورد رفت و برگشت شدن بازی‌های لیگ نیز گفت: به نظرم تعریف درست لیگ هم همین نحوه رفت و برگشت است اینکه بخواهیم مسابقات را به صورت متمرکز در یک استان برگزار کنیم می شود همان قهرمانی کشور، البته به دلیل کرونا دو سالی مسابقات متمرکز بود که واقعا مشکلاتی را به همراه داشت. تیم ما برای مثال می گویم برای یک فصل مجبور بود ۲۰ سفر را تجربه کند و این سفرها هم هزینه بر بود و هم بازیکن را خسته می کرد و این در حالی بود که تیم های تهرانی حتی یک سفر را تجربه نمی‌کردند و برابر نبودن شرایط باعث تضییع حق تیم های شهرستانی بود.

بیک لیک لی افزود: در رفت و برگشت این مشکلات را نخواهیم داشت. تیم ها همه در شرایط برابر خواهند بود و چون مسابقات یک گروهی هم است تعداد بازی ها بیشتر می شود که به سود همه است چون حداقل تیم های ضعیف هم می توانند سه - چهار برد کسب کنند. به اعتقاد من با این روش نتایج لیگ امسال واقعی تر خواهد بود.

سرمربی شهرداری گرگان گفت: برای هرچه بهتر شدن مسابقات یکی از پیشنهاداتی که به فدراسیون داشتیم زمان بازی ها بود. سال گذشته همزمانی بازی مردان و زنان باعث شد ما نه در سالن استاندار بازی کنیم و نه از تبلیغاتی حق پخش زنده استفاده کنیم. تهران به دلیل شلوغی و تعداد بالای تیم ها سالن استاندار کمی دارد ما مجبور بودیم در سالن شهرقدس که خیلی دور است و دسترسی به اینترنت سخت است بازی کنیم که واقعا خوب نبود. علاوه بر این لایو اینستاگرام فدراسیون هم بازی مردان را پخش می‌کرد تنها تریبون تبلیغاتی ما که باز به ضرر بخش بانوان بود. همه این موارد در جلسه اخیر مطرح شد و خوشبختانه قرار شد بازی ها روز جمعه باشد. خواسته ما این است که بتوانیم از هر جهت خودمان را به استاندارهای دنیا نزدیک کنیم.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها