توافق تراکتور با ملی‌پوش سرشناس

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد حضور دوباره در این باشگاه و وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

توافق تراکتور با ملی‌پوش سرشناس

ایوب بهتاج در خصوص حضور دوباره بر مسند مدیریت تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور نماد ورزش استان آذربایجان است و به دلیل علاقه‌مندان زیادی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و من به نوبه خودم هرجا احساس کنم کمکی از دستم ساخته است کوتاهی نمی‌کنم. از هیات مدیره و مالک محترم باشگاه بابت اعتمادی که به من داشتند ممنونم و امیدوارم در مدتی که مسئولیت دارم بتوانم به این باشگاه و هوادارانش خدمت کنم.

وی در مورد اینکه آیا در جریان امور باشگاه تا پیش از حضورش قرار دارد یا نه، گفت: من تا دو ماه قبل در اداره ورزش استان بودم و در این مدت با آقای سهرابی دائم در مکاتبه بودیم و به واسطه مسئولیتی که داشتم طبعاً در جریان امور باشگاه کم و بیش قرار داشتم و الان هم نیاز است جلسات متعددی با اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه و کادرفنی داشته باشم تا از کار عقب نمانیم و در شرایط و موقعیت زمانی حساس و مهمی هستیم و نیاز به کار شبانه روزی داریم تا تراکتور شرایط خوبی در طول فصل پیش رو داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در رابطه با وضعیت تیم در نقل و انتقالات و اینکه بعد از چند سال تراکتور دوباره می‌خواهد چهره یک تیم مدعی به خودش بگیرد توضیح داد: بله خدا را شکر چیزی که تا اینجا دیده شده شرایط خیلی خوبی است و سرمربی محترم تیم آقای قربان بردیف کار را زود شروع کردند و اردوی خوبی هم برگزار شده و تغییرات در تیم هم با نظر ایشان تا امروز به خوبی انجام شده و با حمایت‌های مالک محترم باشگاه آقای زنوزی وضعیت خوبی تا اینجای کار حاکم است و امیدوارم از اینجا به بعد هم اوضاع به همین خوبی پیش برود تا تیم خوبی در فصل جدید داشته باشیم و برای افتخار آفرینی برای تراکتور تلاش کنیم چرا که این تیم و هوادارانش لایق بهترین‌ها هستند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتور فصل جدید کهکشانی و پرهزینه بسته شده است، گفت: این القاب که مطرح می‌شود را قبول ندارم و اصلاً بحث کهکشانی و موارد این چنینی را نداریم و تا جایی که می‌دانم باشگاه بر اساس اعلام نیاز سرمربی تیم در نقل و انتقالات فعالیت داشته است و با توجه به اینکه فصل گذشته نتایج رضایت بخش نبود طبیعی است تغییراتی در نقل و انتقالات وجود داشته باشد. در مورد هزینه هم مطمین باشید تیم‌های زیادی در همین نقل و انتقالات هستند که بیشتر از ما هزینه کردند و شاید فقط سه چهار تیم کمتر از ما هزینه کرده باشند. تراکتور دنبال جنجال در نقل و انتقالات نبوده و اگر هم هزینه‌ای شده باشد باید توجه کنید که تنها باشگاه صد در صد خصوصی در لیگ برتر ما هستیم و اگر قرار است در مورد هزینه از باشگاهی سوال شود بهتر است دولتی‌هایی که خیلی از ما بیشتر هزینه کردند پاسخگو باشند.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه عنوان کرد: در این خصوص لازم است با آقای بردیف نشستی داشته باشم و صحبتی داشته باشیم و به طور دقیق ببینیم تا چه میزان خواسته‌های ایشان در نقل و انتقالات برآورده شده و چقدر دیگر نیاز به فعالیت در نقل و انتقالات داریم ولی همینقدر می‌گویم که کار تراکتور هنوز تمام نشده است و تا جایی که می‌دانم چند بازیکن دیگر قرار است اضافه شوند و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

بهتاج در مورد وضعیت تراکتوری شدن سعید عزت اللهی که نامش این روزها زیاد مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: بهتر است خیلی وارد اسامی نشویم و هر بازیکنی که قرارداد امضا کرد اعلام می‌کنیم ولی در مورد ایشان بگویم که به توافقات خوبی رسیدیم و انشاءالله به زودی به توافق کامل خواهیم رسید و قراردادش امضا خواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) توضیح داد: ورزشگاه به طور جدی دارد رویش کار می‌شود و مسائل زیرساختی که در دست بازسازی بود به سرعت انجام می‌شود تا هرچه زودتر بازی‌های تراکتور در آنجا برگزار شود و بتوانیم به بهترین شکل از هواداران خوب تیم در این محل میزبانی کنیم و بازی‌های تیم انجام شود. ابتدای فصل ما در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی بازی خواهیم کرد ولی به زودی این ورزشگاه آماده خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پایان گفت: امیدوارم فصل خوبی در کنار هواداران در پیش داشته باشیم و قول می‌دهم در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم تا تراکتور به موفقیت برسد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها