حدس و گمان شیخ سلمان بعد از فاجعه زمین فوتبال

یک فاجعه انسانی در زمین فوتبال رخ داده است! فاجعه‌ای که منجر به کشته شدن ۱۲۷ طرفدار فوتبال و زخمی شدن ۱۸۸ نفر شد.

حدس و گمان شیخ سلمان بعد از فاجعه زمین فوتبال

واکنش رئیس AFC به ۱۲۷ کشته در زمین فوتبال!. زمانی که مسابقه بین دو تیم کروساهان آرِماو پرسبایا سورابایا در استادیوم کانجوروهان واقع در منطقه مالانگ در شرق جاوه به پایان رسید طرفداران دو تیم وارد زمین شدند و درگیری آنها با هم منجر به چنین فاجعه‌ای در زمین فوتبال شد. نیروهای امنیتی حاضر در استادیوم با وجود تلاش زیاد، نتوانستند جلوی این درگیری را بگیرند.

شیخ سلمان که به تازگی و به مدت ۴ سال دیگر به عنوان ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزیده شده است در واکنش به این اتفاق تلخ گفت: واقعا از شنیدن چنین اخبار دردناکی از فوتبال اندونزی احساس اندوه و حزن می‌کنم. به عنوان عضوی از کنفدراسیون فوتبال آسیا این حادثه دردناک را به دوستانم در فوتبال اندونزی و خانواده قربانیان تسلیت می‌گویم.

این اتفاق تلخ که به طور حتم با واکنش از سوی فیفا هم همراه خواهد بود ممکن است منجر به اتخاذ تصمیمات جدیدی برای فدراسیون فوتبال اندونزی شود.

به تازگی فیفا موافقت کرد تا مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ سال در اندونزی برگزار شود اما ممکن است با توجه به این فاجعه، فیفا تصمیمات جدیدی را در مورد میزبان جام جهانی زیر ۲۰ سال بگیرد.

کشته شدن ۱۲۷ تماشاگر فوتبال و زخمی شدن ۱۸۸ نفر دیگر از بزرگ‌ترین فجایع انسانی است که در زمین فوتبال رخ داده است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و هم‌چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا چه تصمیمی را در مورد این دو باشگاه و فوتبال اندونزی خواهند گرفت. انتشار این خبر موجب تاسف اهالی فوتبال در سراسر جهان شده و دولت اندونزی هم در بهت فرو رفته است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ورزش سه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها