سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

به گفته شاهدان عینی حال وزیر ورزش و جوانان مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌ است. رضا فلاح، مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا می گوید: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزیر ورزش، از آسیب‌دیدگان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه جان باخته است.

شاهدان عینی عنوان می‌کنند بالگرد موقع نشستن کنترل خود را از دست داده است.

استاندار کرمان در این باره گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش، دوازده سرنشین داشت که هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید اما حال سرنشینانش مساعد است. بالگرد یک بار می‌نشیند و سپس دوباره بلند می‌شود که موقع نشستن دوباره دچار سانحه می‌شود. علت حادثه در دست بررسی است. حال بیشتر مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

با این حال جمعیت هلال احمر اعلام کرده است ۱۶ تن در این حادثه مصدوم شده‌اند.

علاوه‌ بر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، مسئول امور اداری و استخدامی وزارت ورزش و جوانان، نماینده شهر بافت در مجلس، علیرضا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه تعدادی از اصحاب رسانه در هلیکوپتر بودند. در حال حاضر اعلام شده که بیشتر سرنشینان آسیب جدی ندیده‌اند. پورسلمان هم در تماس تلفنی با خانواده‌اش اعلام کرده حالش خوب است.

گفته می‌شود تلفن همراه برخی سرنشینان در هلی‌کوپتر جا مانده است و از این رو پاسخگوی تماس‌ها نیستند.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها