قرمزها مشکل زمین دارند، آبی ها دغدغه مالی

تصاویری از نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

قرمزها مشکل زمین دارند، آبی ها دغدغه مالی

آبی‌پوشان که در آخرین جلسه تمرینی سال گذشته( ۲۷ اسفند)، در مصاف دوستانه با تیم نساجی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند، از امروز ۳ فروردین ۱۴۰۲، دور جدید تمرینات آماده سازی خود را شروع کردند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در شرایطی امروز در کمپ ناصر حجازی دورهم جمع شدند تا نخستین جلسه تمرینی سال جدید را پشت سربگذارند که همچنان با پرداخت نشدن پاداش‌های معوق و همچنین درصد قراردادها، مواجه هستند. آبی‌ها جمعه هفته آینده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان ذوب آهن هستند.

گفتنی است کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان امروز غایب بودند و قرار است از فردا در تمرینات شرکت کنند. مهدی قایدی دیگر غایب تمرین آبی پوشان بود.

باشگاه استقلال به خاطر مشکلات مالی هنوز بدهی به استراماچونی را هم پرداخت نکرده است. سایت رسمی باشگاه استقلال دیروز در این زمینه نوشت: «کمیته انضباطی فیفا رای ‌خود در خصوص پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال را صادر کرد. بر همین اساس، باشگاه استقلال جهت پرداخت مطالبات استراماچونی تا مهلت قانونی فرصت دارد و در غیر این صورت و طبق حکم فیفا، یک پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود.نکته قابل توجه این که پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی، جدا از کمیته انضباطی فیفا که توضیح داده شد، در AFC نیز دنبال می شود و باشگاه استقلال جهت کسب مجوز حرفه ای و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، تا ۱۰ فروردین جهت پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود فرصت دارد.»

شرایط بد زمین، برنامه تمرین پرسپولیس را تغییر داد

پرسپولیسی ها که ۲۴ اسفند آخرین جلسه تمرینی در سال ۱۴۰۱ را برگزار کردند، دیروز (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را در سال جدید استارت زدند اما یک مشکل باعث شد یحیی گل‌محمدی برنامه تمرینی تیمش را تغییر دهد.

با توجه به تعطیلی چند روزه، کادرفنی پرسپولیس برای این تیم برنامه‌ای شامل کارهای تاکتیکی و ارسال پاس‌های کوتاه و بلند در نظر گرفته بود اما کیفت بد چمن ورزشگاه شهید کاظمی باعث شد یحیی گل‌محمدی نتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند. از این رو پرسپولیسی‌ها ابتدا در سالن به کار با وزنه پرداختند و در ادامه دویدن به دور زمین را در دستور کار خود قرار دادند.

اوسمار ویرا، مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به این موضوع و شروع دوباره تمرینات تیمش گفت: همه ما به تمرین برگشتیم و طبق برنامه‌، انتظار داشتیم یک تمرین خوب و در واقع یک شروع قوی داشته باشیم ولی زمین تمرین اصلا آماده نبود و یک سری ناهماهنگی‌های دیگر باعث شد برنامه تمرین را عوض کنیم و آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم را نتوانستیم اجرا کنیم.

او افزود: زمین تمرین به قدری بد بود که فکر می کنم اصلا برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس این وضعیت خوب نیست و این مسئله روی آماده‌سازی ما برای ادامه بازی‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها