پروژه‌های ناکام پرسپولیس در نقل و انتقالات

ستاره ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال این روزها در شرایطی در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد که در ابتدای فصل گزینه اصلی سرخپوشان محسوب می‌شد.

پروژه‌های ناکام پرسپولیس در نقل و انتقالات

محمد محبی بازیکن پیشین سپاهان که فصل قبل در تیم سانتاکلارا پرتغال حضور داشت در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد و این در حالی است که او در ابتدای فصل جزو گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس بود.

حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان تهرانی موجب شد تا مروری بر بازیکنانی داشته باشیم که در فهرست سرخپوشان قرار داشتند اما سر از تیم دیگری درآوردند؛ اتفاقی که موجب شده تا پرسپولیس در فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به آغاز لیگ بیست‌ودوم همچنان در چندین پست بی‌مهره بماند.

خیلی‌ها پرسپولیس را با توجه به بازیکنانی که جذب کرده، برنده نقل و انتقالات این فصل می‌دانند و حتی لقب کهکشانی‌ها را به این تیم دادند اما سرخپوشان بیشتر از آنکه بازیکن جذب کرده باشند در جذب برخی نفرات ناکام بوده‌اند.

میلاد زکی‌پور مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داد تا بتواند سرخپوش شود. این در حالی است که هجمه‌های زیادی به انتقال این بازیکن وارد شد و سرانجام خواسته‌های نابه‌جای او موجب شد تا پرسپولیس قید او را بزند.

امید نورافکن هم با سپاهان قرارداد داشت. پرسپولیس جویای شرایط جذب او شد اما در نهایت نتوانست او را به خدمت بگیرد.

میلاد محمدی دفاع چپ ایرانی آ.اک آتن هم در لیست گل‌محمدی حضور داشت اما جذب او هم به سرانجام نرسید تا محمدمهدی احمدی از نفت مسجد سلیمان به عنوان دفاع چپ به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها