گزینه جالب برای نیمکت استقلال

سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور تبریز به جدی ترین گزینه هدایت تیم استقلال تهران تبدیل شده است.

گزینه جالب برای نیمکت استقلال

فرهاد مجیدی کمتر از ۷۲ ساعت پس از جشن قهرمانی همراه استقلال در لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره گیری کرد تا راهی لیگ امارات شود؛ با این وجود با گذشت نزدیک به دو هفته از این خداحافظی هنوز تکلیف جانشین این سرمربی مشخص نشده است.

از روز گذشته تا به امروز شایعات پررنگی درمورد یک سرمربی باتجربه کار در ایران حوالی نیمکت استقلال شکل گرفته است. ارطغرول ساغلام، سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور تبریز در این لحظه گزینه جدی‌ای برای در دست گرفتن هدایت استقلال به شمار می رود.

کاندید شدن ساغلام برای حضور در استقلال به رابطه صمیمانه او با مصطفی آجورلو برمی‌گردد. مدیرعامل فعلی استقلال زمانی که در باشگاه تبریزی حضور داشت پس از جدایی یحیی گل محمدی ساغلام را برای اولین بار به لیگ ایران معرفی کرد و از این رو طرفین شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

ساغلام در حال حاضر قراردادی با تیم تراکتور ندارد و باشگاه استقلال مشکلی از این بابت برای جذب او نخواهد داشت. سرمربی اهل ترکیه بعید به نظر می رسد که خواهان ادامه همکاری با تراکتور هم باشد. او درخواست ۸۰۰ هزار دلاری برای تمدید قرارداد یکساله داشته که تا این لحظه مورد موافقت باشگاه تبریزی قرار نگرفته است و به همین دلیل او از این باشگاه دور شده است.

با وجود اینکه جواد نکونام پیشنهاد استقلال را رد کرد، گابریل پین تمایلی برای سرمربیگری ندارد و رضا عنایتی هم گزینه‌ای است که اکثر هواداران خواستار حضور او در این مقطع به عنوان جانشین مجیدی نیستند، ساغلام گزینه‌ جدی فعالیت در باشگاه تهرانی است و باید دید از روند مذاکرات و درخواست‌های او برای پذیرفتن این پیشنهاد چه اخباری به دست می‌آید.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها