بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

با ۳۰۰ میلیون ودیعه در این محله تهران خانه اجاره کنید

جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در محله استاد معین را در این گزارش مشاهده کنید.

با ۳۰۰ میلیون ودیعه در این محله تهران خانه اجاره کنید

استاد معین، نامی که در میان محله‌ های غرب تهران طی سال‌ های اخیر به یکی از مناطق محبوب سکونت در پایتخت تبدیل شده است. این محبوبیت بی‌ دلیل نیست، چرا که استاد معین با دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، نوسازی‌ های متعدد و بافت نسبتاً نوساز خود، بستری ایده‌ آل برای زندگی ساکنانش فراهم آورده است.

در این میان، بررسی دقیق وضعیت بازار مسکن در استادمعین، از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که متقاضیان مسکن، به ویژه در کلان‌ شهر تهران، همواره در جستجوی اطلاعات موثق و به‌روز برای انتخابی آگاهانه هستند.

رشد فزاینده تقاضا برای سکونت در استادمعین، ریشه در مزایای متعدد این منطقه دارد. دسترسی آسان به بزرگراه‌ ها و معابر اصلی شهر، وجود مترو و خطوط بی‌ آر تی، مراکز آموزشی و درمانی مجهز، مجتمع‌ های تجاری مدرن و بوستان‌ های سرسبز، تنها بخشی از این مزایا هستند.

علاوه بر این، نوسازی‌ های گسترده‌ ای که طی سال‌ های اخیر در این منطقه صورت گرفته، چهره استاد معین را دگرگون کرده و بر جذابیت آن برای سکونت افزوده است. ساخت آپارتمان‌ های نوساز و مدرن، در کنار حفظ بافت ارزشمند قدیمی، تعادل زیبایی را در این منطقه به وجود آورده است.

رشد تقاضا برای مسکن در استاد معین، بازار مسکن این منطقه را نیز تحت تاثیر قرار داده است. افزایش تقاضا در کنار عرضه متناسب واحدهای مسکونی، سبب شده تا شاهد ثبات نسبی در قیمت‌ها باشیم.

با توجه به عوامل مختلفی مانند شرایط کلان اقتصادی کشور، تحولات بازار مسکن در سطح شهر تهران و همچنین میزان عرضه و تقاضا در منطقه استاد معین، پیش‌بینی دقیق روند آتی قیمت‌ ها در این منطقه دشوار است. با این حال، به نظر می‌ رسد که ثبات نسبی فعلی در بازار مسکن استاد معین در کوتاه‌ مدت ادامه داشته باشد.

در ادامه جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در این محله را مشاهده خواهید کرد:

جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در محله استاد معین
متراژ سال ساخت ودیعه اجاره
۱۱۰ ۱۴۰۳

۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

-
۱۱۰ ۱۴۰۲ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۷۸ ۱۳۹۸ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۵۲ ۱۳۹۶ ۴۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان -
۵۲ ۱۴۰۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

 

۴٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

 

۴۵ ۱۳۹۸ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۳٬۳۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۰۴ ۱۴۰۲ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر