برای خرید مسکن در منطقه ۱۹ تهران چقدر باید هزینه کرد؟

در شرایط کنونی بازار مسکن حتی برای خرید یک واحد مسکونی با متراژ پایین در مناطق جنوبی شهر هم به بودجه قابل توجهی نیاز است. با افزایش میانگین قیمت مسکن و کاهش توان خرید مردم، اوضاع تهیه مسکن روز به روز سخت تر می شود.

برای خرید مسکن در منطقه ۱۹ تهران چقدر باید هزینه کرد؟

اخیراً در بازار مسکن، توان خرید مردم به دلیل افزایش قیمت و هزینه‌های مربوط به مسکن، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است. این امر ممکن است منجر به کاهش فروش و معاملات در این حوزه و در نتیجه باعث کاهش رونق بازار مسکن شود. این موضوع می‌تواند اثرات منفی بر روی عرضه و تقاضای مسکن و همچنین رونق اقتصاد کلی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۲ متری در خیابان عبدل‌آباد، حداقل باید ۴.۱ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

 اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر