در گفت و گوی تیتر کوتاه با مدیر طرح و برنامه شرکت دارکوب سپهر آسیا مطرح شد؛

کیفیت مناسب پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

احمد خلیلی گفت: با توجه به تجربه حضور در نمایشگاه سال گذشته، دارکوب سپهر آسیا اکنون با شناخت عمیق‌تری از بازار روسیه و نیازهای مشتریان این کشور، می‌تواند فرصت‌های جدیدی را شناسایی کرده و همکاری‌های بلندمدتی را با شرکای روسی برقرار کند.

کیفیت مناسب پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

دیفرانسیل خودرو یکی از اجزای کلیدی سیستم انتقال نیرو است که وظیفه تنظیم و توزیع مناسب قدرت موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این قطعه به‌ویژه در زمان چرخش خودرو اهمیت خود را نشان می‌دهد، زیرا باعث می‌شود که چرخ‌ها بتوانند با سرعت‌های متفاوت بچرخند. در صورت نبود دیفرانسیل، لاستیک‌ها و سایر اجزای خودرو با سایش و فشار زیاد مواجه می‌شوند و رانندگی به‌ویژه در پیچ‌ها بسیار دشوار و خطرناک خواهد بود. در نتیجه، دیفرانسیل نه تنها برای بهبود عملکرد و کنترل خودرو ضروری است، بلکه نقش مهمی در افزایش ایمنی و طول عمر خودرو دارد.

نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ با ایجاد بستری برای معرفی نوآوری‌ها و محصولات جدید، نقش مهمی در توسعه بازار صادرات قطعات خودرو ایفا می‌کند. این نمایشگاه به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا با بازارهای جدید آشنا شده، روابط تجاری بین‌المللی را گسترش داده و فرصت‌های صادراتی خود را افزایش دهند. شرکت دارکوب سپهر آسیا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید دیفرانسیل خودروهای سبک و سنگین است که در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتس مسکو حضور داشته و از به روزترین دستاوردها و نوآوری‌های خود رونمایی می‌کند. این نمایشگاه که از تاریخ ۲۹ تا ۱ شهریور در مرکز اکسپوسنتر مسکو در حال برگزاری است، فرصت مناسبی برای توسعه بازار صادراتی شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو بوده و امکان برقراری تجارت خارجی را برای آنها فراهم می‌کند.

گروه صنعتی دارکوب در سال ۱۳۷۸ با هدف ایجاد اشتغال از طریق تولید صنعتی و کاهش وابستگی به واردات قطعات، تأسیس شد. این گروه با بهره‌گیری از نیروی جوان و مستعد و استفاده از تجهیزات پیشرفته تولیدی و آزمایشگاهی، از جمله پرس‌های فورج سرد و گرم با تناژهای مختلف، ماشین‌های تراش و فرز CNC، ابزار دقیق و امکانات آزمایشگاهی، به تولید انواع مجموعه‌ها و قطعات مشغول است. محصولات این گروه شامل انواع مجموعه دیفرانسیل خودرو، مجموعه پلوس پراید، چرخ‌دنده‌های دیفرانسیل، قطعات محوری در بخش خودرو و قطعات مرتبط با صنایع هوایی، نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد. همچنین، با آموزش مداوم پرسنل، تحقیقات پیوسته و به‌روزرسانی دانش، آمادگی خود را برای فعالیت در سایر زمینه‌های صنعت دقیق قطعه‌سازی اعلام می‌کند. این شرکت سابقه ۲ بار حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو را در کارنامه خود دارد.

دارکوب-سپهر

احمد خلیلی مدیر طرح و برنامه شرکت دارکوب سپهر آسیا در گفت‌وگو با تیتر کوتاه در خصوص حضور این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو بیان کرد: شرکت دارکوب سپهر آسیا، با سابقه‌ای درخشان در تولید دیفرانسیل خودروهای سبک و سنگین، بار دیگر با حضور پررنگ در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو، عزم خود را برای توسعه بازارهای بین‌المللی و به ویژه بازار روسیه جزم کرده است. حضور مستمر این شرکت در این رویداد معتبر، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تقویت برند، ایجاد ارتباطات موثر با خودروسازان روسی، معرفی محصولات جدید و فناوری‌های نوین، تحلیل دقیق بازار و ایجاد شبکه‌ای گسترده از همکاری‌ها فراهم آورده است.

احمد-خلیلی

وی در ادامه افزود: با توجه به تجربه حضور در نمایشگاه سال گذشته، دارکوب سپهر آسیا اکنون با شناخت عمیق‌تری از بازار روسیه و نیازهای مشتریان این کشور، می‌تواند فرصت‌های جدیدی را شناسایی کرده و همکاری‌های بلندمدتی را با شرکای روسی برقرار کند. سیاست‌گذاران و مدیران این شرکت حضور مستمر و فعال این مجموعه صنعتی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو را گامی بلند در جهت جهانی‌سازی برند دارکوب سپهر آسیا و افزایش سهم بازار این شرکت در صنعت خودرو می‌دانند.

خلیلی در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ توضیح داد: بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو با کیفیت مناسبی در حال برگزاری است. از زمانی که محدودیت هایی در خصوص حضور شرکت‌های غربی در بازار روسیه ایجاد شد، حضور شرکت هایی از کشورهای چین، هند و ترکیه در روسیه افزایش پیدا کرده است. همچنین درحال‌حاضر فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی برای حضوردر بازار روسیه نیز فراهم آمده است.

مدیر طرح و برنامه شرکت دارکوب سپهر آسیا همچنین اضافه کرد: امسال شرکت دارکوب سپهر آسیا برای دومین بار در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو حضور دارد. برای برگزاری این رویداد در سال‌های آینده، شرکت‌ برگزار‌کننده پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو و همچنین سفارت ایران در روسیه می‌توانند با رایزنی‌های لازم بر کیفیت حضور شرکت‌های ایرانی در چنین نمایشگاهی در زمینه هایی مانند ارائه سالن مناسب تر، معرفی بهتر غرفه‌ها به شرکت‌ها و برگزاری جلسات تخصصی بیافزایند. انتظار بر این است که چنین نمایشگاهی منجر به افزایش رونق تجارت خارجی برای محصولات ایرانی شود تا ما هم بتوانیم سهم خود را چنان که لایق بازار ایران است، ایجاد کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر