مدیر بازاریابی و توسعه بازار شرکت لنت پارس:

نیاز بازار روسیه به قطعات با کیفیت خودرو ایرانی

محمد حسن آخوندیان گفت: بررسی‌های ما حاکی از آن است که با توجه به نیاز بازار روسیه به لنت ترمز با کیفیت بالا، حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو می‌تواند منجر به انعقاد قراردادهای صادراتی جدید شود.

نیاز بازار روسیه به قطعات با کیفیت خودرو ایرانی

لنت ترمز یکی از اجزای کلیدی و حیاتی در سیستم ترمز خودروها است که نقش مهمی در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌کند. اهمیت لنت ترمز در صنعت قطعه‌سازی خودرو به دلیل تأثیر مستقیم آن بر توانایی خودرو در توقف سریع و کنترل سرعت است. کیفیت و دوام لنت ترمز می‌تواند تفاوت قابل توجهی در کارایی ترمزها و در نتیجه، امنیت سرنشینان و سایر کاربران جاده ایجاد کند. به همین دلیل، تولید لنت‌های ترمز با استانداردهای بالا و مواد مقاوم در برابر سایش و حرارت، از اولویت‌های اصلی در صنعت قطعه‌سازی خودرو به‌شمار می‌آید. این قطعه، علاوه بر حفظ امنیت، بر عمر مفید سایر اجزای سیستم ترمز و هزینه‌های نگهداری خودرو نیز تأثیرگذار است.

نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ فرصتی منحصر به فرد برای تولیدکنندگان قطعات خودرو ایرانی فراهم کرده است تا محصولات خود را در بازارهای بین‌المللی معرفی کنند و با شرکت‌های بزرگ و فعالان صنعت خودرو از سراسر جهان ارتباط برقرار نمایند. حضور در این نمایشگاه نه تنها امکان نمایش دستاوردها و توانمندی‌های تولیدی ایران را فراهم می‌آورد، بلکه زمینه‌ساز مذاکرات و همکاری‌های تجاری جدید با شرکای خارجی می‌شود. این رویداد می‌تواند به توسعه تجارت خارجی و افزایش صادرات قطعات خودرو ایرانی کمک کرده و فرصت‌های جدیدی برای ورود به بازارهای جهانی ایجاد کند. شرکت لنت پارس که از موفق ترین و بزرگترین مجموعه های تولیدکننده لنت پارس در خاورمیانه است نیز در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو حضور پیدا کرده و به رونمایی از جدیدترین دستاوردهای خود پرداخته است.

مجموعه لنت پارس که با مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع و ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰ میلیون انواع قطعات اصطکاکی، به عنوان بزرگترین کارخانه تولید لنت ترمز در خاورمیانه شناخته می‌شود. این مجموعه با بهره‌گیری از بیش از ۴۰ سال تجربه تولید جهت موتورسیکلت، ارتباط با خودروسازان، شبکه های توزیع قطعات خودرو و بازرگانان واردکننده لوازم یدکی خودرو به ویژه لنت ترمز خودروهای سواری و سنگین ، ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه از منابع معتبر جهانی، محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند. همچنین، با تبادل اطلاعات و ارتباط مستمر با منابع علمی و تحقیقاتی بین‌المللی، این کارخانه توانسته است سال‌ها به عنوان واحد کیفی نمونه از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارت صنایع معرفی شود. تولیدات این مجتمع شامل انواع لنت‌های ترمز دیسکی و کفشکی برای خودروهای سواری، کامیون و کامیونت، واگن‌های ریلی باری و مسافری به‌ویژه مترو، و همچنین ماشین‌آلات صنعتی، راه‌سازی و حفاری است.

لوگو-لنت -پارس

محمد حسن آخوندیان مدیر بازاریابی و توسعه بازار این شرکت در جلسه هماهنگی مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه به تشریح مزیت‌های حضور این مجموعه در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ پرداخت.

آخوندیان در این باره گفت: شرکت لنت پارس با سابقه طولانی در تولید انواع لنت ترمز و سبد محصول گسترده، از جمله تولید انحصاری لنت ترمز لوکوموتیو و واگن‌های مسافربری، به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت قطعات خودرو شناخته می‌شود. حضور موفق سال گذشته در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو و سابقه صادرات به کشورهای مختلف، ظرفیت بالای این شرکت برای توسعه بازار در روسیه را نشان می‌دهد.

محمد-حسن-آخوندیان

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم که حضور مجدد در نمایشگاه به لنت پارس کمک می‌کند تا جایگاه برند خود را در بازار روسیه تثبیت و تقویت کند. از طرفی اعتقاد ما بر این است که با ایجاد ارتباط با خودروسازان، تعمیرگاه‌ها و واردکنندگان قطعات روسی، می‌توان شبکه مشتریان را گسترش داد.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار شرکت لنت پارس همچنین در پایان اظهار کرد: با حضور در این رویداد نمایشگاهی فرصتی برای معرفی محصولات جدید، به ویژه لنت ترمز برای خودروهای سنگین و قطارها، به بازار روسیه فراهم می‌شود. بررسی‌های ما حاکی از آن است که با توجه به نیاز بازار روسیه به لنت ترمز با کیفیت بالا، حضور در نمایشگاه می‌تواند منجر به انعقاد قراردادهای صادراتی جدید شود. از طرفی حضور در این نمایشگاه فرصت مطالعه رقبای روسی و شناخت دقیق ‌تر نیازهای بازار را برای ما و سایر شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه فراهم می‌کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر