خوش به حال فرهنگیان سمنان شد

استاندار سمنان گفت: تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان سمنان افزایش یافته است که در آینده تعداد دانشجویان نیز افزایش می‌یابد.

خوش به حال فرهنگیان سمنان شد

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان اظهار کرد: امروز رویکرد دانش‌آموزان برای حضور در دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیل در این حوزه افزایش یافته که این مهم امری بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در راستای تقویت این مهم، تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان سمنان افزایش یافته است که در آینده تعداد دانشجویان نیز افزایش می‌یابد.

استاندار سمنان تأکید کرد: ضرورت دارد تا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به صورت ویژه در زمینه‌های فرهنگی و دینی مرتبط با دانش‌آموزان ورود جدی و مؤثر داشته باشد.

هاشمی عنوان کرد: تعامل و همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان سمنان با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان باید بیش از پیش تقویت شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان با پایگاه بسیج دانش‌آموزی تعامل و هماهنگی‌ حداکثری داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در شهرستان‌ها، آمادگی‌ کامل برای مساعدت در امر تخصیص مکان و تجهیزات وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نهادی انقلابی است که با به‌کارگیری نیروهای جوان، انقلابی و متدین در زمینه ارتقای مؤلفه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان نقشی مؤثر دارد.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر