تیتر کوتاه گزارش می دهد:

فروش پلوپز ایرانی در آمازون + عکس

پلوپز قدیمی پارس خزر مدل تی اس ۱۰۱ در دهه هفتاد یکی از محصولات پرمخاطب این شرکت بود که به خوبی با مدل های مشابه خارجی رقابت می کرد.

فروش پلوپز ایرانی در آمازون + عکس

معروف است که در سایت بزرگ آمازون از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان پیدا کرد. شاید این حرف چندان هم بی راه نباشد چرا که اخیرا یکی از مدل های قدیمی پلوپز پارس خزر به قیمت ۱۳۹ دلار در این سایت به فروش گذاشته شده است.

پلوپز قدیمی پارس خزر مدل تی اس ۱۰۱ در دهه هفتاد یکی از محصولات پرمخاطب این شرکت بود که به خوبی با مدل های مشابه خارجی رقابت می کرد و فناوری های روز را هم داشت. این دستگاه تقریبا در خانه همه مردم قشر متوسط ایرانی پیدا می شد و تا همین چند سال قبل هم کاربرد داشت. دیدن این محصول در سایت آمازون احتمالا برای هر یک از مردم ایران جالب و خاطره انگیر خواهد بود.

آمازون یا اَمِزان، یک شرکت بزرگ در حوزه تجارت الکترونیک آمریکایی است، که سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس، در شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن تأسیس شد.

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز، و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد. شرکت آمازون هم‌اکنون دامنه گسترده‌ای از کالاها و محصولات را پخش می‌کند که از کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را در برمی‌گیرد و امروزه از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به‌شمار می‌آید.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها