روی خوش بورس به سهمداران

بازار بورس تهران معاملات امروز را با رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص آغاز شد.

روی خوش بورس به سهمداران

بورس تهران امروز از ابتدای معاملات بازهم با تقاضای بالای خریداران رو به رو شده است و در نقشه بازار تعداد سهام قرمز رنگ در ۲۰ دقیقه آغاز معاملات بسیار اندک است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار ناشی از این تقاضای بالای با رشد ۰.۶۱ درصدی روبه رو شده است و توانسته است تا اینجای معاملات کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را فتح کند.

بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص را نماد های وبملت و حکشتی و شستا گذاشتند و تاثیرگذاران برتر بازار سهام خبری از نماد های منفی نیست.

شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشد ۱.۴۷ درصدی به میانه کانال ۷۰۰ هزار واحدی رسیده است و اقبال خریداران به گروه خودرویی و بانکی موجب رشد بیشتر این شاخص شده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا اینجای معاملات به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که ارزش صف های خرید در بازار هم اکنون به بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین در بین صنایع گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

روند ورود پول اشخاص حقیقی به بازار سهام همچنان ادامه دارد و حقیقی ها امروز تا اینجای معاملات ۳۲۵ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند که ادامه دار بودن این روند می‌تواند یک روز خوب دیگر را برای بورس تهران رقم بزند.

سرانه خرید اشخاص حقیقی امروز هم عملکرد خوبی از خود به ثبت رسانده است و تا اینجای معاملات سرانه خرید ۲۸.۴ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۵.۶ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر