چرا حق التدریس فرهنگیان را نمی دهند

پرداخت حق التدریس فرهنگیان موضوعی است که بارها وعده آن از سوی مقامات وزارت آموزش و پرورش داده شده ولی نا به امروز محقق نشده است.

چرا حق التدریس فرهنگیان را نمی دهند

حسین ثقفی دبیر شاغل درباره پرداخت حق التدریس فرهنگیان نوشت:ازابتدای فروردین ماه بود که با دستور محمدباقر قالیباف، قرارشد تا مبالغ حق التدریس به طور ماهانه واریز شود.در فروردین ۱۴۰۱ این کار انجام شد اما دیگر استمرار نیافت تا آن که سرپرست معاونت توسعه وزارت در اواخر خردادماه این مشکل را ناشی از عدم تخصیص بودجه سال جدید عنوان کرد وافزود که در حقوق خرداد ماه، اضافه تدریس همکاران هم واریز خواهد شد.

اما متاسفانه طی اخبار و گزارش ها تاکنون و پس از گذشت یک هفته از پرداخت حقوق تیرماه، واریزانجام نشده است.این در حالی است که معلمان به دلیل افزایش ناچیز حقوق، گرفتاری ها و تنگناهای معیشتی متعددی دارند.

تداوم این گونه عملکردها و خلف وعده ها عملا ضربه به دولت و باورهای اجرایی کشور است. و از طرفی دیگر، اعتماد به مسئولین بالادستی را به شدت تنزل می دهد.امید می رود شخص وزیر پیگیر این مطالبه باشد و طبق دستور رئیس مجلس به دنبال تحقق آن بر آید تا بیش از این فرهنگیان گرانقدر روح و روانشان دستخوش آزارها و رنج های ناکارآمدی مقام های مافوقشان نگردد. (در خصوص حق التدریس ها ۳۵درصدبهمن و تمام اسفند۱۴۰۰نیزپرداخت نشده است).

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر