برگزاری بزرگترین نمایشگاه قطعات خودرو استانی در تبریز/ رکورد متراژ جابجا شد

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی قطعات خودرو در تبریز با شکوهی هرچه تمام‌ تر برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی قطعات خودرو با مشارکت شبکه تامین ایران خودرو در فضایی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع و در تاریخ‌ های ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تبریز برگزار خواهد شد.

 این نمایشگاه پس از نمایشگاه تهران، از نظر وسعت، بزرگترین رویداد حوزه قطعات خودرو در سطح کشور محسوب می‌ شود.

در این رویداد مهم، آخرین دستاوردهای صنعت قطعه‌سازی خودرو به نمایش گذاشته شده و فرصتی بی‌ نظیر برای شرکت‌ های تولیدکننده، عرضه‌ کنندگان و فعالان این صنعت فراهم می‌ شود تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به تبادل دانش و تجربیات بپردازند.

54b1fbdd-8e52-411c-849d-f1a95cab014e

بیش از ۲۰۰ شرکت قطعه سازی معتبر داخلی در این رویداد که با همت شرکت آرتانمانگر اردبیل برگزار می شود آخرین دستاوردهای خود را در سالن‌ های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و فضای باز مرکز نمایشگاهی تبریز به نمایش خواهند گذاشت. 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی قطعات خودرو تبریز، رویدادی است که می‌ تواند تحولات مهمی را در صنعت قطعه‌ سازی ایران ایجاد کند. حضور گسترده شرکت‌ ها، معرفی فناوری‌ های نوین و ایجاد فرصت‌ های تجاری، از جمله مهم‌ ترین دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر