آتش جان کودکان غزه که طوفان در آمریکا شد

اسرائیلی ها می گویند بدون آمریکا حتی دو روز هم نمی توانند جنگ کنند. بنابراین، این آمریکا که اسرائیل بدون آن نمی تواند بجنگد، اساساً دو کشور آمریکایی هستند .

آتش جان کودکان غزه که طوفان در آمریکا شد

دو ایالت در آمریکا وجود دارند که مستقیماً با صهیونیست ها در بمباران فلسطینیان مشارکت دارند. از ایالت کارولینای شمالی و فلوریدا چه می دانید ؟! اهمیت کارولینای شمالی و فلوریدا چیست؟ کارولینای شمالی مرکز نظامی آمریکاست. جمعیت این ایالت تقریباً 10 میلیون نفر است و تقریباً کل جمعیت در ساخت تجهیزات نظامی یا اداره پایگاه های نظامی مشغول هستند. اینجا بزرگترین پایگاه آمریکاست.

از اینجا هواپیماهای باری حامل بمب از زمین بلند می شوند و آنها را به اسرائیل می رسانند، سپس اسرائیل آنها را بر روی فلسطینیان می اندازد. مردم کارولینای شمالی آنقدر حامی اسرائیل هستند که وقتی هواپیماها از اینجا بلند می شدند و برای اسرائیل اسلحه حمل می کردند، تشویق می کردند و فریاد می زدند: "فلسطینی ها را بکشید، فلسطینی ها را بکشید" . اما فلوریدا ؟! در فلوریدا ثروتمندترین یهودیان آمریکا زندگی می کنند، اما در کنار آن، یهودیان اینجا نقش دیگری نیز دارند. اینها یهودیانی هستند که بر ایالات متحده تأثیر می گذارند.

کنگره، لوایح و بسته‌های کمکی را تصویب می‌کند که سپس به کارولینای شمالی فرستاده می‌شوند، جایی که در هواپیما بارگیری می‌شوند و فرستاده می‌شوند. بنابراین، فلوریدا نماینده قدرت مالی و سیاسی است و کارولینای شمالی نماینده قدرت نظامی است. اکنون که جلوتر می رویم، 10 روز پیش، خداوند طوفان عظیمی را از دریا به پا کرد که غربی ها نام آن را هلنا گذاشتند، اما ما آن را عذاب الله می نامیم.

این طوفان از دریا برخاست و تمام ایالت های دیگر را دور زد و مستقیماً مانند بمب افکن بزرگی که قصد دارد بمب پرتاب کند، مستقیماً در کارولینای شمالی برخورد کرد. و اکنون، ده روز بعد، وضعیت کارولینای شمالی چگونه است؟ با حرکت رو به جلو، این طوفان هلنا کارولینای شمالی را درنوردید و چنان باران‌ها و سیل‌های شدیدی را ایجاد کرد که در این لحظه، از 10 میلیون جمعیت کارولینای شمالی، بخش قابل‌توجهی بی‌خانمان شده‌اند. آب آشامیدنی ندارند.

به یاد داشته باشید، فلسطین نه لباس دارد، نه غذا، نه سرپناهی - آنها زیر آسمان باز دراز کشیده اند. و ایالات متحده دولت تخمین می زند که بازسازی کارولینای شمالی چقدر هزینه دارد؟ بله، 35 میلیارد دلار. حالا بیایید به فلوریدا برویم. طوفان دیگری از خلیج مکزیک برخاسته است و اکنون مانند یک بمب افکن عظیم مملو از قوی ترین بمب های جهان به سمت فلوریدا می رود.

در این مورد، بمب‌ها بادهایی هستند که با سرعت 180 مایل در ساعت می وزند، بادهایی که بشر هرگز قبلاً ندیده است. بادهایی با سرعت 180 مایل در ساعت در دریا می چرخند و به سمت فلوریدا حرکت می کنند. کل ایالت فلوریدا در معرض این تهدید است. فلوریدا 22 میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد فقط چند میلیون نفر امن هستند. بقیه در شرف بی خانمان شدن هستند. شدت این طوفان به حدی است که کل ایالت تخلیه شده است. و هزینه بازسازی فلوریدا برای آمریکا چقدر خواهد بود؟ 200 میلیارد دلار!!

خداوند دو بار در قرآن به سیر در زمین و مشاهده اینکه چگونه بر ستمکاران عذاب فرستاده اشاره نموده است . پس آیا این مجازاتی از جانب خداوند نیست؟ این عقوبت بر ستمگران پس از یک سال مبارزه و شهادت فلسطینیان رسیده است و ما باید به آنچه در توان داریم ادامه دهیم و هرگز قدرت دعا را دست کم نگیریم . جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور داد 500 نظامی فعال دیگر برای کمک به آسیب دیدگان طوفان مرگبار هلن و کمک به تلاش های صورت گرفته برای بازسازی منطقه، به غرب کارولینای شمالی اعزام شوند.وی همچنین اظهار کرد که از طوفان استوایی میلتون که در خلیج مکزیک در حال قدرتمندشدن است، اطلاع دارد. این طوفان در حال حرکت به سمت سواحل غربی فلوریداست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر