در فلوریدا؛

ضارب بی وجدان به سزای اعمالش رسید / خیال فرهنگیان راحت شد + فیلم درگیری

یک دانش‌آموز دبیرستانی در فلوریدا به دلیل ضرب و شتم دستیار معلم خود پس از درخواست وی برای کنار گذاشتن نینتندو سوئیچ، به ۵ سال زندان و ۱۵ سال نظارت مشروط محکوم شد. برندن دپا، ۱۸ ساله، که در اکتبر به اتهام ضرب و جرح شدید اعتراف کرده بود، ممکن بود تا ۳۰ سال زندان روبرو شود.

دانش آموز دبیرستان ماتانزاس که متهم به ضرب و شتم دستیار معلم خود پس از درخواست وی برای کنار گذاشتن کنسول نینتندو سوئیچ شده بود، به ۵ سال زندان در اداره اصلاح و تربیت فلوریدا و سپس ۱۵ سال نظارت مشروط محکوم شد.

محاکمه برندن دپا ۱۸ ساله در ماه مه آغاز شد اما تا روز سه‌شنبه به تعویق افتاد.

دپا در ماه اکتبر به اتهام ضرب و جرح شدید بدون اعتراض اعتراف کرد. او ممکن بود با حکم حداکثر ۳۰ سال زندان روبرو شود.

در ویدئویی از دوربین‌های نظارتی مدرسه در فوریه سال گذشته، دپا در حال تعقیب و نهایتاً ضرب و شتم دستیار معلم خود، جوآن نایدیچ، دیده می‌شود.

در تصاویر دوربین بدنه مأموران پلیس می‌توان صدای دپا را شنید که به دستیار معلم تف می‌اندازد و به او ناسزا می‌گوید پس از اینکه دستگیر شد.

مادر او، لین دپا، که برندن را در سن ۵ ماهگی به همراه شوهرش به فرزندی پذیرفته بود، گفت که هرگز نمی‌خواست او در مدرسه عمومی باشد.

او توضیح داد که به دلیل شرایط خانه گروهی که برندن در آن زندگی می‌کرد، او مجبور به حضور در مدرسه عمومی شد. او از قاضی درخواست کرد که اجازه دهد پسرش به خانه برگردد، زیرا باور نداشت زندان برای برندن مناسب باشد.

او توضیح داد که مشکلات رفتاری او حتی در دوران نوزادی نیز مشهود بود و ادعا کرد که مدرسه را از این مسائل آگاه کرده بود.

لین دپا گفت: "من به مدرسه گفته بودم که گرسنگی یک عامل تحریک است، صدا یک عامل تحریک است، گفته شدن 'نه' یک عامل تحریک است، تصحیح شدن در مقابل دیگران یک عامل تحریک است و وسایل الکترونیکی یک عامل تحریک بزرگ بودند."

وقتی که محاکمه در ماه مه آغاز شد، شاهدان دولت، دپا را خطری برای جامعه دانستند.

چندین پزشک در آن زمان گفتند که باور دارند او حتی با مصرف دارو همچنان دچار انفجارهای عصبی و مشکلات خواهد بود.

دستیار معلم سابق دپا گفت: می‌خواهد او به سزای اعمالش برسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    فرزند خوانده در هر شرایط اگر شناخت کامل روی خانواده و پدر و مادر نیست اشتباه محضه این پسر فلزش خراب بوده و تازه اولشه

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر