نماینده بابل:

نمیگذاریم که وفاق ملی به امری تهی تبدیل شود + فیلم

احمد فاطمی نماینده بابل و مخالف کلیات کابینه چهاردهم گفت: آقای رئیس جمهور! جنابعالی در ایام انتخابات وعده داده بودید که کابینه ای مبتنی بر وفاق ملی با وزرای فراجناحی تشکیل دهید.

احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی مجلس بیان داشت: آقای رئیس جمهور! امروز وقتی به لیست پیشنهادی جنابعالی نگاه می کنیم، صادقانه به این وعده تان عمل کرده اید در حالی که نیک می دانیم این رفتار و رویکرد شما انتقادات زیادی در جامعه به وجود آورد. آقای رئیس جمهور! بخشی از رأی دهندگان به شما که فکر می کردند می توانند با رأی خود بخشی از سیاست ها و رویکردها را تغییر دهند، به کابینه پیشنهادی معترض بودند.

فاطمی ادامه داد: اما ایمان دارم که تصمیم شما برای تشکیل کابینه وفاق و همدلی و انسجام ملی نشان از عزم جدی شماست تا با ائتلاف همه نیروها و افراد توانمند بتوانید مشکلات و چالش های کشور را حل کنید. تردید ندارم این سنگ بنایی که رئیس جمهور بنا نهاده، به سرنوشتی نیکو ختم می شود اما به شرط ها و شروط ها و من به واسطه بیان این شروط به عنوان مخالف صحبت می کنم.

این نماینده مجلس گفت: به این شرط موفق می شوید که جریان های سیاسی مقابل شما و افرادی که در ستادهای رقیب کار می کردند با همراهی همدلانه به رئیس جمهور پاسخی درخور دهند. آقای رئیس جمهور! به این شرط موفق می شوید که  تک تک نمایندگان در رأی به کابینه شما اغراض شخصی و جناحی را ملاک عمل قرار نداده و در خصوص افراد معرفی شده بر اساس منطق کارشناسی و بر مبنای برنامه ها داوری کنند یا با شخم زدن در گذشته افراد آنان را وادار به اعتراف نکنند.

نماینده مردم بابل در مجلس بار دیگر بیان داشت: در برخی کمیسیون ها از سؤالات برخی همکاران گله داریم، چرا که چنان سؤالات سرسام آور بود که وزیر پیشنهادی وادار به اعتراف می شد که این خلاف اخلاق است. در برخی راهروهای مجلس زمزمه هایی شنیده می شود که دو یا سه وزیر پیشنهادی رأی نمی آورند؛ قطعا چنین چیزی موفق نخواهد شد و همه تلاش می کنیم تا کابینه وفاق ملی رأی بیاورد، در غیر این صورت وفاق ملی به یک امر تهی تبدیل خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر