تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

الکامپ مدرن تر از همیشه / اکسپوسی شما را به بازدید مجازی دعوت می کند

شرکت اِکسپوسی امکان بازدید مجازی از نمایشگاه ها را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. از این رو با بازدید مجازی از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ می توان به تمامی اطلاعات غرفه های حاضر در نمایشگاه دسترسی داشت.

الکامپ مدرن تر از همیشه / اکسپوسی شما را به بازدید مجازی دعوت می کند

سامانه تور مجازی نمایشگاه‌ها به عنوان یک پلتفرم فناوری پیشرفته، فرصتی مناسب برای ارتباط و ارائه محصولات و خدمات به صورت آنلاین فراهم آورده است. چنین سامانه ای به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی از هر نقطه‌ای به نمایشگاه دسترسی داشته باشند. افراد می‌توانند از طریق این سامانه به جستجو و مرور محصولات مختلف شرکت کننده ها پرداخته و از محل غرفه های حاضر در نمایشگاه و خدمات و دستاوردهای آنها مطلع شوند.

یکی از امکانات ویژه برای بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، سامانه تور مجازی این نمایشگاه بود. از طریق این سامانه که توسط شرکت اِکسپوسی اجرا می شود، امکان بازدید مجازی از ۱۴ سالن در نمایشگاه بین‌المللی تهران که شامل ۲۵۰ شرکت و ۸۰ تیم استارتاپی بود فراهم شد. کاربران می‌توانند از قسمت منو این سامانه به لیست کامل غرفه داران دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوط به غرفه و شرکت مورد نظر را مشاهده نمایند. علاوه بر این عکس هایی با زاویه ۳۶۰ درجه با فاصله ۳ متری که کل سالن‌ها و غرفه هارا پوشش می‌دهد نیز از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

لینک سایت اِکسپوسی را اینجا مشاهده کنید.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این رویداد چهار روزه، شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • صدرا

    بابا به خدا ظلمه تو تابستون یه سیستم تهویه خوب نمیزارن تو نمایشگاه. از گرما و بوی عرق هلاک شدیم ما
    کاش حداقل تو زمستون میزاشتن این نمایشگاهو بهتر تازه استقبال میشد ازش

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها