تکلیف جدید برای ایرلاین ها به نفع مردم

سازمان هواپیمایی کشوری شنبه شب در یک اطلاعیه، تمام ایرلاین‌ها را موظف کرد تا هر گونه تاخیر و ابطال پرواز را پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند.

تکلیف جدید برای ایرلاین ها به نفع مردم

سازمان هواپیمایی اعلام‌کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و … به اطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی به دلیل حضور و معطلی مسافرین در فرودگاهها جلوگیری بعمل آید.

همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانه روز، فرودگاه مبدا و مقصد را نیز در جریان کامل هر گونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند.

بر این اساس ضمن برنامه ریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاع رسانی از طریق نمایشگرهای ترمینالها برای مسافران حاضر در فرودگاه انجام می‌شود.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر