در گفت و گوی تیتر کوتاه با سرپرست معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ها مطرح شد؛

برنامه های نمایشگاه تهران برای میزبانی شایسته از نمایشگاه نفت

در این دوره از برگزاری نمایشگاه نفت، ستاد برگزاری این رویداد (شرکت بانیان امید)، با توجه به تاثیر این نمایشگاه در حوزه های مختلف صنعت نمایشگاهی و حجم بالای فعالان نمایشگاهی درگیر در این رویداد؛ مصاحبه هایی با هدف اطلاع رسانی هر چه بیشتر به فعالان صنعت نمایشگاهی و دریافت نظرات ایشان در خصوص تاثیر این نمایشگاه در این صنعت برنامه ریزی کرده است.

برنامه های نمایشگاه تهران برای میزبانی شایسته از نمایشگاه نفت

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، هرساله با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

پیرامون اهمیت برگزاری این رویداد نمایشگاهی با کبری رزاق زاده سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به گفتگو نشستیم.

اهمیت برگزاری نمایشگاه نفت

رزاق زاده در این گفت و گو عنوان کرد: همانطور که آگاهی دارید، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد حوزه انرژی در سطح خاورمیانه شناخته می ‌شود و از اهمیت فوق ‌العاده ‌ای برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور و همچنین صنعت نمایشگاهی ایران برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه شاهد استقبال بی ‌نظیری از این دوره از نمایشگاه هستیم که نشان ‌دهنده جایگاه و اهمیت این رویداد در میان فعالان این حوزه است.

برگزاری این رویداد فرصتی ارزشمند برای شرکت ‌های بیشتری فراهم کرده است تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند.

 

کبری-رزاق-زاده

نقش نمایشگاه نفت در توسعه روابط تجاری

سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در ادامه گفت: در خلال برگزاری این دوره از نمایشگاه، شاهد امضای قراردادهای متعدد میان شرکت‌ های ایرانی و خارجی خواهیم بود. این موضوع نشان ‌دهنده ثمربخش بودن این رویداد و نقش روابط تجاری آن در توسعه و اقتصادی بین ایران و سایر کشورها است.

رزاق زاده همچنین گفت: در این دوره شاهد رونمایی از محصولات و فناوری‌ های جدید متعددی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط شرکت ‌های داخلی و خارجی خواهیم بود که نشان‌ دهنده پویایی و نوآوری این صنعت و تلاش شرکت‌ ها برای ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات خود است.

برگزاری نشست های تخصصی

وی افزود: در کنار نمایشگاه، شاهد برگزاری رویدادهای جنبی تخصصی متعددی نظیر سمینارها، کارگاه ‌های آموزشی و نشست ‌های B۲B در موضوعات مختلف مرتبط با صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز خواهیم بود. این نشست ها با حضور فعالان برجسته و متخصصان این حوزه، فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح دانش و تبادل تجارب میان فعالان این صنعت فراهم را فراهم خواهد کرد.

برنامه های نمایشگاه تهران برای میزبانی

وی همچنین گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نیز جهت میزبانی شایسته از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت اقداماتی از جمله بهسازی و ارتقای سطح خدمات رستوران‌ ها  جهت افزایش سطح کیفی و کمی برگزاری این رویداد، طراحی رستوران فضای باز و افزایش ایستگاه‌ های ارائه نوشیدنی های گرم و سرد در جهت افزایش رضایتمندی  شرکت کنندگان ، افزایش ده دستگاه ماشین برقی به مجموعه جهت خدمت به بازدید کنندگان و... را در دستور کار خود قرار داده است.

تاثیر برگزاری نمایشگاه نفت بر صنعت نمایشگاهی

سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران  در بخش دیگری از صحبت های خود به تاثیر برگزاری نمایشگاه نفت بر صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: بی‌ شک، برگزاری این نمایشگاه تاثیرات مثبت و بسزایی بر صنعت نمایشگاهی کشور خواهد داشت و چشم ‌انداز روشنی را برای آینده این صنعت ترسیم می‌کند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد فرصت ‌های شغلی جدید، افزایش تقاضا برای خدمات نمایشگاهی و در نهایت رونق اقتصادی در بخش ‌های مختلف مرتبط با صنعت نمایشگاه می‌شود. این امر نیز به نوبه خود، به پویایی و رشد این صنعت در کشور کمک خواهد کرد.

رزاق زاده همچنین گفت: با توجه به حضور شرکت ‌های معتبر بین ‌المللی در این نمایشگاه، جایگاه و اعتبار صنعت نمایشگاهی ایران در سطح جهان ارتقا می ‌یابد. این موضوع فرصتی ارزشمند برای حضور فعال ‌تر شرکت ‌های نمایشگاهی ایرانی در بازارهای بین ‌المللی (مخصوصا بازار منطقه) و معرفی توانمندی ‌های آنها به سایر کشورها خواهد بود.

فرصتی برای تبادل دانش و فناوری بین شرکت ‌های ایرانی و خارجی

سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران همچنین عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و فناوری بین شرکت ‌های ایرانی و خارجی را فراهم می‌کند. این امر به ارتقای سطح دانش و فناوری در صنعت نمایشگاهی کشور و همچنین افزایش توان رقابتی شرکت ‌های ایرانی در بازارهای بین‌ المللی کمک خواهد کرد.

رزاق زاده افزود: با توجه به روند رو به رشد صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در ایران و همچنین جایگاه این کشور به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر نفت و گاز جهان، انتظار می ‌رود که صنعت نمایشگاهی ایران در سال ‌های آینده نیز شاهد رشد و شکوفایی چشمگیری باشد.

سهیل فرزین
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها