اختصاصی تیتر کوتاه:

بزرگ ترین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی کشور برگزار شد

نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی خوزستان ۱۱ ساله شد.

بزرگ ترین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آرتا نمانگر اردبیل، یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی خوزستان با حضور محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، سید مجید موسوی مشاور وزیرو مدیرکل دفتر هماهنگی اموراستان های وزارت جهادکشاورزی، هانی شمیری مدیر کل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، دکتر پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، دکتر حسینی نژاد مدیر کل امور اقتصادی استانداری خوزستان، معماریان رئیس کل شعب بانک کشاورزی استان خوزستان، دکتر اسدی رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی از تاریخ ۱۳ دی ماه سال جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اهواز هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و آشنایی بهره‌برداران بخش کشاورزی خوزستان عنوان کرد.

رحیم جلیلی ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش بین تولیدکنندگان و مشارکت کنندگان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده، کشاورزان و کشت و صنعت های استان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

در این نمایشگاه ۷۴ واحد تولیدی از ۱۵ استان کشور آخرین تولیدات و محصولات خود در زمینه ادوات ،ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی در معرض دید کشاورزان، بهره برداران و متخصصین گذاشته اندو فضای نمایشگاه نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش متراژ داشته و بزرگ ترین و تخصصی ترین نمایشگاه در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سطح کشورمیباشد.این نمایشگاه تا ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است.

شایان ذکر است که استان خوزستان مساعدترین شرایط در کشور را برای توسعه صنعت کشاورزی دارد. وجود خاک حاصلخیز در این استان باعث شده که بتوان در برخی مناطق کشت مواد کشاورزی را تا سه دوره در سال انجام داد.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر