چگونه از بانکوک به پوکت بریم؟

یکی از کشورهایی که به واسطه داشتن امکانات و مزایا اغلب افراد از اقصی نقاط جهان قصد دارند به آن سفر کنند، کشور تایلند است.

چگونه از بانکوک به پوکت بریم؟

این کشور و شهرهای آن از جمله شهر پوکت بخش های زیبا، جزایر بی نظیر، آثار تاریخی جالب و طبیعتی جذاب است که تمامی گردشگران را به انتخاب تور پوکت تایلند دعوت می کند. بسیاری از افراد که قصد جا به جایی بین شهرهای تایلند مانند بانکوک و پوکت را دارند، پیش از سفر با سوالاتی چون چگونه از بانکوک به پوکت بریم مواجه می شوند که برای پاسخ به این سوال باید جوانب متعددی را در نظر گرفت.

راه ‌های سفر از بانکوک به پوکت

اگر قصد سفر از بانکوک به پوکت را دارید، پیشنهاد می کنیم با انتخاب تور پوکت تایلند کار را برای خود ساده سازید؛ چرا که با انجام این کار دیگری نیازی به یافتن راه مناسب جهت رسیدن به پوکت نبوده و این وظیفه به مسئول تور واگذار می شود. البته در این میان افرادی هستند که علاقه مند به سفر با خانواده و دوستان بدون استفاده از مزایای تورهای مسافرتی هستند که در این بخش برای این قشر از افراد به سوال چگونه از بانکوک به پوکت بریم؟ پاسخ خواهیم داد.

توصیه می کنیم پس از کسب اطلاعات پیرامون روش های مختلف سفر از بانکوک به پوکت، مناسب ترین راه را انتخاب کنید؛ چرا که همین امر موجب می شود سفری بدون استرس و تنش فکری داشته باشید. می توان به شما این اطمینان را داد که سفر به منطقه ای کوچک چون پوکت برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد شد؛ زیرا در این منطقه جاذبه های گردشگری بسیار جذاب و متنوعی چون جزایر فی فی، منطقه قدیمی پوکت، مجسمه بودای بزرگ و… وجود دارند که می توانند برای مدت زیادی شما عزیزان را سرگرم سازند.

سفر از بانکوک به پوکت با اتوبوس

یکی از روش های رایج و مرسوم برای سفر از بانکوک به پوکت، سفر به وسیله اتوبوس است. افرادی که این مسیر نسبتاً طولانی را برای سفر به این منطقه انتخاب می نمایند، می بایست صبور باشند و تا رسیدن به مقصد اصلی خود از مناظر طبیعی لذت ببرند. بر اساس نظرات مسافران مختلف که از این راه برای رسیدن به پوکت استفاده کرده اند، می توان نتیجه گرفت از بانکوک تا پوکت حدوداً ۱۳ ساعت در راه هستند. شما می توانید برای خریداری بلیط و استفاده از اتوبوس، به ترمینال اتوبوس جنوبی بروید و پس از دریافت بلیط، به سمت پوکت حرکت کنید. از آنجا که اتوبوس ها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند، این امکان برای شما وجود دارد تا با در نظر گرفتن شرایط خود، یکی از کلاس های اول، دوم یا وی آی پی را خریداری نمایید.

سفر از بانکوک به پوکت با قطار

افرادی که قصد سفر از بانکوک به پوکت را با استفاده از قطار دارند، باید به این نکته آگاه باشند که هیچ مسیر ریلی پیوسته ای میان این دو شهر وجود نداشته و می بایست ابتدا از بانکوک به سورات ثانی رفته و سپس با استفاده از قطار دیگری خود را به پوکت رساند. لازم به ذکر است هزینه سفر با قطار بسیار مقرون به صرفه بوده و به مسافران این امکان را می دهد تا با خریداری بلیط به صورت اینترنتی یا حضوری به مقصد مورد نظر خود بروند. زمان سفر با قطار در مقایسه با زمان سفر با اتوبوس از بانکوک به پوکت نسبتاً کمتر بوده و شما می توانید با طی کردن مسافت، حدوداً ۱۲ ساعت بعد خود را به مقصد اصلی یعنی پوکت برسانید.

سفر از بانکوک به پوکت با هواپیما

اگر هیچ تمایلی به بازدید از مناظر موجود در مسیر بانکوک تا پوکت ندارید، پیشنهاد می کنیم پس از در نظر گرفتن بودجه مالی خود، سفر با هواپیما را انتخاب نمایید. سفر با هواپیما یکی از سریع ترین و بهترین ترین روش های مسافرت از بانکوک به مقصد پوکت بوده که اغلب گردشگران تور پوکت تایلند به علت دسترسی آسان، زمان کمتر و… آن را انتخاب می نمایند. برای خریداری بلیط هواپیما امکان خرید به صورت حضوری و مجازی وجود دارد؛ با این اوصاف شما می توانید برای انجام پروازهای بانکوک به پوکت از فرودگاه سوارنابومی بانکوک استفاده کرده و پس از گذراندن مراحل پیش از سفر، بعد از گذشت حدوداً ۲ ساعت به مقصد مورد نظر خود یعنی پوکت برسید.

سخن پایانی

یکی از شهرهایی که امروزه به واسطه امکانات و مزایای خود سالانه مسافران متعددی را جذب می کند، شهر پوکت است. جزیره پوکت که در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده، امکاناتی چون سواحل خارق العاده، مراکز خرید مجلل و زنجیره ای، هتل های لوکس و مقرون به صرفه، جنگل های سرسبز و دل انگیز، تفریحات آبی و… دارد. می توان با استفاده از تور پوکت تایلند به این جزیره سفر کرد و از تمام این امکانات بهره مند شد. در پاسخ به سوال چگونه از بانکوک به پوکت بریم برای افرادی که قصد جا به جایی بین این دو شهر را دارند باید گفت که هواپیما سریع ترین راه رسیدن است؛ اما استفاده از قطار به صرفه تر خواهد بود.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر