بلوغ صنعت نوشیدنی ایران در نمایشگاه یازدهم

صنعت نوشیدنی ایران با قدم هایی بلند به سوی بلوغ پیش می رود. یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی، قهوه و چای، به عنوان مهمترین رویداد تجاری - تخصصی صنعت نوشیدنی کشور، گواهی بر این مدعاست.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی، قهوه و چای از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور با حضور پرشور بیش از ۱۶۰ شرکت و ۵۰۰ برند تجاری داخلی و خارجی ، در فضایی به وسعت ۱۵.۰۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، که فرصتی استثنایی برای فعالان در حوزه تولید، توزیع و عرضه انواع نوشیدنی ها، قهوه و چای فراهم می کند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با یکدیگر به تبادل دانش و تجربیات بپردازند .

صنعت نوشیدنی، هویتی مستقل

یکی از نکات قابل توجه در این دوره از نمایشگاه، تأکید بر بلوغ صنعت نوشیدنی ایران و استقلال آن از سایر صنایع غذایی است. صنعت نوشیدنی ایران که زمانی تنها بخشی از صنایع غذایی محسوب می شد، امروزه با اتکا بر دانش فنی و خلاقیت جوانان و مهندسین ایرانی، توانسته است هویتی مستقل برای خود ایجاد کند. این صنعت با رشد چشمگیر خود، به یکی از قطب های تولید نوشیدنی در منطقه تبدیل شده و سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور ایفا می کند. علی بهرام نژاد، مدیر اجرایی نمایشگاه اعلام کرد، با توجه به حمایت و مساعدت وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ا این رویداد را بزرگترین و مهمترین رویداد سالانه در صنعت نوشیدنی دانسته و بر اهمیت آن برای معرفی محصولات و خدمات جدید، آشنایی با روندهای نوین و تقویت همکاریهای بین المللی تأکید کرده است. او در ادامه اظهار داشت: "ما افتخار می کنیم که یازدهمین دوره از این نمایشگاه با حضور گسترده فعالان این صنعت برگزار می شود و امیدواریم این رویداد به عنوان محلی برای ارتقاء صنعت نوشیدنی و تقویت همکاری های بین المللی در حوزه ورود فناوری و صادرات عمل کند".

بازارهای جهانی در انتظار محصولات ایرانی

صنعت نوشیدنی ایران با تولید محصولات باکیفیت و استانداردهای جهانی، توانسته است نظر مشتریان خارجی را به خود جلب کند. در نمایشگاه امسال، شرکتهای ایرانی فرصت خواهند داشت تا با فعالان صنعت نوشیدنی و هیات های تجاری از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و بازارهای صادراتی جدیدی را برای محصولات خود بیابند.

برنامه های جانبی نمایشگاه:

این رویداد شامل برنامه های جانبی مانند ارائه قهوه های تخصصی و اسپشیالیتی در پاویون روسترویلیج، نمایشهای زنده، رونمایی از محصولات جدید، مسابقات و کارگاههای آموزشی نیز خواهد بود که فضایی پرانرژی و تعاملی برای شرکت کنندگان ایجاد می کند که جذابیت این رویداد را دوچندان کرده است.

دعوت به حضور:

شرکت نمایشگاهی چیستا بعنوان مجری برگزاری این نمایشگاه از تمامی فعالان و دستاندرکاران صنعت نوشیدنی، قهوه و چای و خانواده ها دعوت میکند تا با حضور در این نمایشگاه، از فرصت های بینظیر آن بهره مند شوند.

پوستر-نمایشگاه-نوشیدنی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر