تبلیغ عجیب پاناسونیک که حال مردم را گرفت + فیلم

شرکت بزرگ پاناسونیک در یکی از تبلیغات خود برای نشان دادن جادوی دیجیتال، اشتباه بزرگی را مرتکب و به دنبال آن با موجی از انتقادات رو به رو شد.

پاناسونیک یک شرکت ژاپنی بزرگ و معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و برقی است که در سطح جهانی فعالیت دارد. این شرکت که در سال ۱۹۱۸ تأسیس شده، به طور گسترده در تولید دوربین‌های دیجیتال، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی و تصویری، تجهیزات خانگی، دستگاه‌های پزشکی، سیستم‌های نورپردازی و دیگر محصولات الکترونیکی مشغول به فعالیت است. پاناسونیک به عنوان یکی از پیشگامان در فناوری‌های نوین مانند اتصالات بی‌سیم، نمایشگرهای OLED، و فناوری‌های پیشرفته دیگر شناخته می‌شود. این شرکت بر اساس تعهد به کیفیت، نوآوری مداوم و توجه به محیط‌زیست، همیشه به عنوان یک برند معتبر و محبوب در بازار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال پاناسونیک در یکی از تبلیغات خود در سال ۱۹۹۱ اشتباه بزرگی را مرتکب شد. پاناسونیک در این تبلیغ از جورج لوکاس، فیلمساز جنگ ستارگان استفاده کرد. در انتهای این تبلیغ یک دوربین تبدیل به جورج لوکاس می‌شود. هدف این شرکت نمایش جادوی دیجیتال بوده است، اما بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت نکرد. حتی برخی افراد از ترسناک بودن این تبلیغ گله کردند.

بنابراین در زمان طراحی یک تبلیغ باید همه جوانب بررسی شوند. ممکن است یک ویدئوی تبلیغاتی برای برخی افراد وحشت آور یا تداعی‌کننده یک خاطره بد باشد یا حتی با فرهنگ بسیاری از افراد همخوانی نداشته باشد. پس برندهای بزرگ و مطرح دنیا هم می‌توانند گاهی اشتباه کنند و نتیجه خوبی از تبلیغاتشان دریافت نکنند. تبلیغات اصولی و حرفه ای کلید موفقیت بسیاری از برندهاست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها