وعده جذاب جلیلی به کسبه بازار + فیلم

سعید جلیلی در جمع بازاریان گفت: با مشورت و گفت‌وگو با بازاریان و اصناف درباره ۱۷ موضوع به جمعبندی رسیدیم که اگر انشالله حل شود تحول مثبتی در بازار ایجاد و همه منتفع خواهند شد.

سعید جلیلی در جمع بازاریان گفت: بازار قلب اقتصاد کشور است و ما به ویژه پس از مشکلات اقتصادی که برای مردم از سال ۹۷ ایجاد شده است، سه چهار جلسه مفصل با اصناف مختلف داشته‌ام تا به آنچه مانع کسب و کار و پیشرفت است جمع‌بندی شود.

وی افرود: با مشورت و گفت‌وگو با بازاریان و اصناف درباره ۱۷ موضوع به جمعبندی رسیدیم که اگر انشالله حل شود تحول مثبتی در بازار ایجاد و همه منتفع خواهند شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دستگاه‌هایی با پول بیت‌المال تحت عنوان دولت شکل گرفته تا به مردم خدمت کنند. مردم وقتی از جلوی این دستگاه‌ها رد می‌شوند باید احساس کنند که اینجا پناهگاهی است که قرار است پشتیبان من باشد نه اینکه بگویند خدا نکند سروکارمان به فلان اداره بیفتد.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    اگر کار کن بودی جناب جلیلی این چندبن سال یه گره ای باز میکردی ،نمیدونم از چی میترسی که مرتب جناب بزشکیان را مورد تهاجم قرار میدی، بلدین فقط وعده های ایشالا حل میشه وایشالله حل خواهد شد را می دهید بسه اقا بکشید کنار دیگه

  • ناشناس

    جلیلی به غیر از گند زدن کار دیگری هم مگه بلده ملت ما زود فراموش میکنند متاسفانه حافظه خوبی ندارند وگرنه همین جلیلی ایران را نابود کرد

  • رسول

    سلام توروخدا هرکس امد هیچ کاری برای معلولین نکرد شما دروغ نگوید مثل آقای روحانی مابه پزشکیان رای نمیدهم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها